Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

animatie shop 3.11 (psp 9)

  • anita

    Hallo,ik wil graag een animatie gaan maken.

    Ik heb mijn afbeeldingen als paintshop pro afbeelding opgeslagen en geopend in animatieshop via wizzard animatie.(engelse versie)

    Maar de animatie shop zegt:this is not a valid paintshop pro image file.

    Zou mij iemand kunnen vertellen wat ik verkeerd doe.

    alvast bedankt.

    groetjes Anita

  • Moonlampje

    je kiest opslaan als dan krijg je vervolgens een keuze menuutje (je weet wel dat balkje onder het balkje waarin je je foto een naam geeft). daarin scroll je helemaal naar boven en dan de eerste of 2e regen staat *.psp animation shop* of iets dergelijks. die moet je hebben.

  • anita

    Dank je wel Moonlampje,het is gelukt.toppie

    gr Anita

  • Moonlampje

    graag gedaan!:D leuk om nog eens te horen dat het gelukt is;)

  • Kimberley

    Hoowj Anita je moet je afbeeldingen niet opslaan maar kopieren vanuit Paint shop pro naar animatie shop zo lukt het wel want animatie shop opent geen psp bestanden =).

    Doeidoei xx Kimberley

  • Moonlampje

    doe nou ff niet zo snugger, animatieshop opent WEL .psp bestanden. je moet alleen wel de goede kiezen

  • maddy

    waar kan ik de nederlandse psp 9 downloaden groetjes maddy

  • Kitty

    Nergens.

    Je kunt PSP 12 gratis downloaden om 30 dagen uit te proberen. Maar alle oudere versies worden niet meer beschkbaar gesteld door Corel of Jasc.

    Soms zie ik in de Mediamarkt wel oudere versies liggen voor een redelijke prijs. Kijk daar eens.

    Oh, links naar illegale downloadpagina's mogen hier niet genoemd worden, ten strengste verboden volgens de huisregels.