Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw hier wie helpt mij op weg

  • leintje

    Hallo,

    Ik ben nieuw hier en heb her en der al die mooie plaatjes gezien die worden gemaakt met psp. Ik weet inmiddels dat het paintshop pro is. Ik weet hier verder nog helemaal niets van echt een leek dus…maar zou het heel graag willen leren om zelf van die mooie dingen te maken.

    Dus: wat raden jullie mij aan, waar ik moet beginnen? En welke versie van psp is geschikt voor vista basic? En waar kan ik die vinden?

    Wat een vragen he…maar ben ook echt een leek op dit gebied…pps kan ik wel maken…maar goed dat zal wel een heel ander verhaal zijn

    Hoop dat iemand mij wegwijs kan maken hoe ik kan beginnen

    groet leintje

  • Kittekat >^..^<

    Hee die Leintje,

    Leuk je te ontmoeten. Zoveel vragen :)

    Je hebt geloof ik nog geen PSP?

    Het is altijd verstandig om de laatste versie aan te schaffen, dan loop je voorlopig niet ‘achter’.

    Het is gewoon heel slim om je aan te sluiten bij PSP-clubs op het internet. Niet dat ik je niet graag wil helpen maar dit forum is nu eenmaal niet geschikt voor lesjes.

    Die clubs maken je wegwijs mbv plaatjes en je kunt al snel leuke dingen maken. Dit forum is een onderdeel van de PSP startpagina en daar vind je naar alle waarschijnlijkheid wel handige links: http://psp.startpagina.nl/

    Kitty