Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pen tool problemen

  • Wolf

    Hallo allen,

    Al jaren loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Als ik de pen tool gebruik komt de lijn op een vector laag te staan. Echter als ik een tweede lijn wil maken komt die lijn op dezelfde vector laag te staan ondanks dat ik een nieuwe vector laag heb gemaakt.

    Hoe kan ik nu alle lijnen op ieder zijn eigen vector laag krijgen?

    Groeten van,

    Wolf

  • Kittekat >^..^<

    Ik moet hier in gebreken blijven Wolf.

    Hopelijk weet iemand anders het antwoord voor je.

    Kitty

  • Wolf

    Ondanks dat je geen oplossing weet ben ik toch nieuwsgierig of jij datzelfde probleem ook hebt Kitty.

    Kan je eens voor me testen?

    W~

  • Kittekat >^..^<

    Even uitgeprobeerd, en het klopt. Ik heb hetzelfde probleem :(

    Het enige dat werkt dat is een nieuwe image openen daar je nieuwe lijn in maken en die als nieuwe laag op de oude plakken.

    Vreemd …

  • Wolf

    Dat is toch heel merkwaardig waarom ze dat zo gedaan hebben. Ik heb dit probleem al jaren zoals gezegd, en het irriteerd me mateloos.

    Waarom zou de pen niet werken op een nieuwe laag en alle andere tools wel. Dat is toch vreemd.

    Eens zien of ik die lui van PSP kan vragen waarom dit is.

    In ieder geval bedankt voor het proberen!

    Wolf

  • Barbara

    Probeer het eens zo;

    Zet de eerste pen-lijn op de eerste laag, zet die laag om in rasterlaag en breng dan pas een nieuwe laag aan en zet daar dan je tweede pen-lijn op. Bij mi9j lukt het zo wel.

    Groetjes,

    Barbara