Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuk nieuws

  • Kittekat >^..^<

    Hallo daar vaste bezoeker van het PSP-pribord.

    Dit prikbord en de PSP-startpagina gaan van eigenaar veranderen.

    De afgelopen 6 jaar was ik moderator van deze geweldige site maar ik word dus nu de beheerder.

    YAY!!

    En alsof dat niet genoeg is, de naam van de startpagina verandert mee. Ik vond het echt een beetje verwarrend en soms zelf irritant dat er zo vaak Playstation-vragen binnen kwamen. Dus de naam van dit forum en van de startpagina verandert in paint-shop-pro.startpagina.nl

    Er zal niet veel gaan veranderen hoor, maak je niet ongerust. Alleen het kleurgebruik wordt anders, saaier :)

    Raken jullie ook wel weer aan gewend *lol*

    Groetjes van Kitty

  • Wolf

    Gefeliciteerd met je promotie:-). De nieuwe naam lijkt me een goed plan dan zijn we van die onnozele vragen over PSP ook kwijt.

    Wat betreft de kleuren. Ik vind deze kleuren een stuk aangenamer dan dat afschuwelijke paars. Het zijn geen mooie kleuren maar alles beter dan dat paars brrrr.

    Wolf

  • Kittekat >^..^<

    Ik zit nog in een uitprobeer fase maar ga er van uit dat het blauw hoe dan ook blijft staan. Het groen, dat wordt nog anders maar ik moet nog bedenken wát :)