De Paint Shop Pro pagina veranderde van naam op mijn verzoek van psp.startpagina naar paint-shop-pro.startpagina.

Dit was niet alleen erg handig voor de startpagina zelf maar vooral voor het daaraan verbonden prikbord.

Te vaak, en velen van ons weten dit uit ervaring, komen op het psp.prikbord vragen over de PlayStation Portable die ook de afkorting PSP kreeg.

Voor een keertje is dat niet erg maar uiteindelijk ga je je storen aan die lui die niet eerst de moeite nemen om te lezen waar een prikboord daadwerkelijk over gaat.

Ergens op de weg van verandering is iets fout gegaan.

Het prikbord onderging geen naamverandering en de link op de startpagina brengt je nu ergens anders naar toe, alsof dit prikbord niet meer bestaat.

De hinderlijk paarse kleuren zijn wel verdwenen maar omdat alles nu wit is, is de tekst nog amper leesbaar. En helaas is dit niet te verhelpen :(

Ondanks mijn herhaaldelijk verzoek aan de startpagina's om dit aan te passen, is het nog steeds niet in orde.

Mijn excuses voor het ongemak.

Geloof me, ik mail er wekelijks over, zit er bóvenop!!

Ooit moet het goed komen ofschoon ik dan niet hoop dat dit prikbord dan al vergeten is.

Kitty