Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Nederlands naar Engels

  • Kitty

    Nu ik een nieuwe computer heb, wil ik wel eens een LEGALE versie van PSP kopen *lol*

    De Nederlandse versie is goedkoper dan de Engelse maar ik wil de laatste.

    Nu is het zo dat ik bij de versies die ik tot nu toe had van taal kon switchen zonder problemen.

    Mijn vraag is nu, is dat met de Nederlandstalige versie óók mogelijk? Kan ik 'm Nederlands aanschaffen en daarna gewoon een optie vinden waardoor heteen andere taal wordt??

  • Moonlampje

    Nee dit kan niet. Probeer maar om je engelse versie om te zetten naar een nederlandse. Dat gaat ook niet

  • Kitty

    Nieuwe naam Moon??

    Toch kan ik mijn Engelse versie omzetten naar Nederlands en ook weer omgekeerd. Écht waar!!

  • Moonlampje

    ja, die bijnaam kreeg ik van een vriendin uit limburg. Foetelen is limburgs voor valsspelen :) kwam zo een keer ter sprake tijdens een spelletje kaarten :D

    nou, als je ze nu ook al kunt switchen, dan moet dat met andere versies geen probleem zijn. Ik was eigenlijk van photoshop uitgegaan. Zelf switch ik eigenlijk nooit. vind de nl versie niet zo prettig werken. dus ik zou ook niet weten hoe t werkt.

  • Kitty

    Als Limburgse kan ik als geen ander weten wat foetelen betekent ;)

    Ofschoon men in andere delen van het zuiden ook foeselen zegt. Ik ga in ieder geval nooit met je kaarten :P

  • Moonlampje

    haha nou dat kun je gerust doen hoor, ik hou namelijk helemaal niet van valsspelen :D het was meer als grapje bedoeld dat ze dat zei.

  • Kitty

    Zojuist heb ik Corel gebeld 08000203700 en de man aan de lijn heeft mij verzekerd dat ik de Nederlandse verpakking kan kopen en voor de taal kan kiezen die ik zelf wens.

    Eigenlijk bestaat er geen aparte Nederlandse versie meer, het programma is nu internationaal.

  • Moonlampje

    nou da's een mooie oplossing toch?