Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mail steeds terug, waarom

  • Harlekina

    Waarom krijg ik mijn mail steeds terug?

    Ik heb me twee maanden geleden opgegeven om bijgevoegd te worden, toen kreeg ik een bevestiging, maar daarna een hele tijd niets meer gehoord,

    En nu heb ik een keer of twee geprobeerd een nieuw mailtje te sturen, maar dat komt steeds terug??

  • Kitty

    Ik heb niks ontvangen!! Sorry.

    Probeer je het via het adres onderaan de pagina?

  • Harlekina

    Ja, ik heb ook gereageerd via de link hier onder en toen kreeg ik de mail terug met de mededeling dat het onbekend is?

    Eerst had ik het antwoord mail van jullie nog eens beantwoord, toen ik die terug kreeg heb ik ook nog eens via de link “opmerkingen of suggesties” geprobeerd, maar ook toen kreeg ik hem terug.

    Daarom dat ik hier een berichtje plaatste.

  • Kitty

    Op dit moment ben ik bezig om dit op te laten knappen door de startpagina. Nadat ik mezelf een e-mail had gestuurd kwam die ook onverrichtte zaken terug :(

    Het probleem is natuurlijk op dit moment DE vakantietijd.

    Maar misschien dat je de link van de pagina die je toegevoegd wilt zien, hier kunt plaatsen?

    Dan kan ik er alsnog zorg voor dragen.

    Sorry voor het ongemak.

    Kitty

  • Harlekina

    Bedankt voor de moeite, het is eigenlijk best al een poos geleden dat ik het eerste mail terug kreeg, heb het toen een poosje zo gelaten en een paar weken later nog eens geprobeerd en toen was het probleem er nog steeds.

    De link naar de site is: http://www.harlekina.nl

    Site naam is: Harlekina's PSP Hoekje.

    Categorie: Lessen PSP algemeen

    Groetjes Harlekina