Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vista

  • Annet

    Ik hoor diverse meningen, bij sommige werkt paint shop pro ( X ) en de filters wel onder vista bij andere weer niet.

    Weet iemand hoe dat zit?

  • Kitty

    Veel verhalen hoorde ik ook en daarom wilde ik persé geen vista op mijn PC. Maar mijn nieuwe laptop werd inclusief Viste geleverd dus heb ik de kans gewaagd.

    Ik heb wel PSP 12 en ik weet niet hoe het met 10 zal gaan, maar bij mij doet PSP het. Ik werk niet met externe filters dus daar kan ik geen zinnig woord over kan zeggen.

    Als ik trouwens verder een keuze had zou ik nog steeds niet voor vista kiezen want ik vind de PC er zó langzaam door starten!!

  • Annet

    Ik vindt het inderdaad ook een risico. Het allerliefst wil ik op een nieuwe pc xp, maar op alle nieuwe pc's staat standaard vista.

    Ik vindt dat microsoft mensen een eigen keus zouden moeten laten maken wat ze zelf willen. Helaas doen ze dat en dwingen mensen een besturing te nemen wat microsoft wil

  • Kitty

    Nou, als je een beeetje zoekt, kom je echt nog wel XP tegen hoor. Mijn echtgenoot heeft gewoon weer XP op de PC van onze dochters geplaatst.