Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van PSP9 naar Paintshop X4

  • zaaraa

    Hallo!

    Waarschijnlijk na een Windows(7)-update heeft mijn ouwe trouwe PSP9 besloten ermee op te houden, zodra ik Tekstgereedschap aanklik. Ik heb nu maar, uit wanhoop, de trialversie van Paintshop X4 gedownload, maar dat is vreselijk wennen! Heeft iemand ervaring met deze nieuwste versie, en zijn er meer mensen met problemen met PSP9 in combinatie met Windows 7?

    Ik ben heel benieuwd!

    Groetjes, marianne

  • Moonlampje

    Ik heb sinds kort pspx4 op de laptop (trial) en je hebt gelijk, het is heel even wennen maar je merkt gauw genoeg waar alles zit enzo. Zelf heb ik pspx11 waar ik mee werk en psp x deed het ook nog onder windows 7. 9 heb ik nooit draaiende gehad op de laptop.

  • zaaraa

    Ik heb me inmiddels al een poosje verdiept in de trialversie van PSP X4, en ik moet zeggen dat het programma in vergelijking met PSP9 nog veel uitgebreider en gelikter is geworden. Dus heb ik 'm maar gekocht. Alleen jammer dat Animationshop niet te gebruiken is icm PSP X4. Voor de rest is het veel uitproberen en ontdekken, en dat is ook wel weer heel erg leuk!

    Groetjes, marianne

  • Moonlampje

    animation shop kun je als het goed is gewoon los van PSP gebruiken. Je slaat je bestandjes op en die open je dan apart in AS

  • Zoeker

    zaaraa Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo!

    >

    > Waarschijnlijk na een Windows(7)-update heeft mijn

    > ouwe trouwe PSP9 besloten ermee op te houden,

    > zodra ik Tekstgereedschap aanklik. Ik heb nu maar,

    > uit wanhoop, de trialversie van Paintshop X4

    > gedownload, maar dat is vreselijk wennen! Heeft

    > iemand ervaring met deze nieuwste versie, en zijn

    > er meer mensen met problemen met PSP9 in

    > combinatie met Windows 7?

    >

    > Ik ben heel benieuwd!

    >

    > Groetjes, marianne

  • Zoeker

    Tekstgereedschap in PSP X4 werkt niet goed.

    Als ik tekst aanklik, kan ik wel een tekst typene, maar de geedschapsbalk blijft zwart en PSP blkokkeert.