Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afbeelding spiegelen

  • Marianne van 't Sant

    Hallo!

    Ik gebruik al een tijdje PSP X4, en daar ben ik tevreden over. Alleen ben ik niet echt blij met de veranderingen in het tekstgereedschap, maar goed.

    Er is wel één ding dat ik echt mis, en dat ik ook veel gebruikte in PSP 7 en 9, en dat is het gereedschap spiegelen. Dat doe ik nu met selecteren en dan de zaak de andere kant uit trekken, maar met een foto is dat geen handige manier - erg omslachtig.

    Heeft iemand misschien tips om dit op een simpeler manier voor elkaar te krijgen?

    Alvast bedankt, en groetjes van

    marianne

  • Moonlampje

    ik weet ‘t, ik weet ’t, ik weet 't hihihihi

    in psp x4 zit het nog wel. Heb zelf x5 en heb daarin even gekeken. als je een afbeelding wilt spiegelen ga je naar afbeelding horizontale zoeken (horizontaal spiegelen) of verticale zoeken (verticaal spiegelen).

    een beetje laat, dus misschien heb je het al gevonden, maar desalniettemin uit een goed hart

  • Marianne van 't Sant

    Hoi, Foetelfeeks (supernaam;)!

    Inmiddels heb ik ook verder gezocht dan mijn neus lang is, en ik heb weer een heel andere oplossing gevonden. Een scriptje toegevoegd aan het programma, en nu zit de functie spiegelen, onder dezelfde naam 8-), er weer in.

    Maar jouw oplossing is natuurlijk zoals het hoort! Hartstikke fijn dat je zo hebt gezocht>:D

  • Moonlampje

    haha het was ook zo gevonden met google hoor. had even gezocht op afbeelding spiegelen in psp x4 en heb het bij mezelf in x5 even gecontroleerd. En inderdaad maken ze het weer veel moeilijker dan nodig is, dat is best wel vervelend als je al jaaaaaaaaaren gewend bent dat iets hetzelfde genoemd wordt en ze veranderen het ineens.