Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tubes gebruiken in psp 7.04

  • mo

    Hoi, ik heb een probleem waar ik maar geen oplossing voor kan vinden, misschien weet een van jullie het wel. Wanneer ik tubes het toegevoegd aan mijn directory tubes dan krijg ik ze in psp in de tool option venster niet allemaal te zien, sommige we en sommige niet.

    Weet iemand hoe ik ze wel allemaal in mijn tool option venster kan krijgen??? Ik kan ze wel gebruiken wanneer ik ze open via browse, maar dat is zo omslachtig. Is er een kortere weg?

  • mo

    ik ben er inmiddels al achtergekomen. Voor iedereen die met hetzelfde probleem worstelt: Je opent de desbetreffende tube via de browser en kiest dan file, export, picturetube en vervolgens geef je het aantal cells across en cells down aan. Dus bijvoorbeeld een tube met 3 variaties naast elkaar en 2 onder vul je dan hier in.cells across 3 en cells down 2. Ben blij dat ik het weet want ik had heel veel tubes die niet werkten, en nu dus wel.

    Gewoon een kwestie van blijven puzzelen.