ik heb geen verstand van psp.weet amper wat het is.Kan iemand mij vertellen wat een tube is?ik heb al meerdere sites gezien over hoe je ze kunt maken,maar wat het nou eigenlijk is??????
alvast bedankt,
devine
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEen tube is een stempeltje.
Je vindt het in Paint Shop Pro terug in de linker gereedschapsbalk als een penseeltje met een blokje eronder.
Op je harde schijf (c/programfiles/Jasc/tubes) kan je ze op categorie terugvinden.
Maar als je PSP normaal opent en op dat pictogrammetje klikt dan kan je de plaatjes die je hebt opgeslagen, stempelen. (vergeet niet om je gereedschapskistje dat in de horizontale balk boven staat aan te vinken, want anders zie je ze niet)
Het leuke is dat je in kan stellen of je ze groot of klein wilt.
Je kan dus met een olifantenstempeltje een familie maken van groot naar klein.
Voor diegene die niet zo handig of creatief zijn om zelf dingen te ontwerpen, zijn die tubes een reuze uitvinding.
Het stikt op het internet van de tubessites waar je die dingen zo kunt downloaden (vaak zip-files)
Ik heb er zelf ook zo eentje (O: http://tubesart.tripod.com
Maar je zegt dat je geen verstand hebt van PSP? Heb je het programma wel?
Groetjes van Kittekat
http://kittekatdesign.tripod.com
hai!hartsikke bedankt voor je reactie en uitleg.
Ik heb psp 7 een trial versie,gedownload.probeer steeds het een en ander uit,maar het lukt steeds niet zoals ik wil.Heeeel frustrerend.
Maar ik ga wat jij mij hebt uitgelegd nu proberen,kijken of dat me wel lukt.
Als je het leuk vind om mij het een en ander uit te leggen over psp,of mij misschien kunt vertellen hoe ik goedkoop aan een “vaste versie”kom,heeel graaag!!
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord,he?!
groetjes devine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?