Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

randen toevoegen

• henry van ellinkhuizen

ik heb ontdekt dat je verschillende kleuren randen om je foto kan zetten.maar de

kleur die ik zoek han ik niet zo gauw vinden.ik zocht een bruin-grene rand.die wil ik om mijn foto zetten.ik bedoel niet een foto lijst die in paintshop zit.want dat wordt te druk.

• ^._.^ Kittekat

Henry,

Zou je mij kunnen vertellen hoe lang je je PSP al hebt?

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar ook om te weten HOE ik de dingen uit kan leggen.

En heb je de NE of EN uitvoering??

Waarbij ik dan ook even wil uitleggen dat ik een autodidact ben….soms is mijn uitleg wat ‘anders’ dan dat anderen het zouden geven.

Maar het werkt wel (O:

Je kan het pipetje aanklikken en rechts in beeld in het kleurenpallet een kleur op kunnen ‘ slurpen’ die veel lijkt op dat wat je wilt. (onderaan bij het kleurenpallet kan je zien bij huidige kleur/current color welke kleur je ongeveer uitkiest.)

Die kleur krijg je bij je voorgrondkleur te zien. Om hem beter te bewerken (lichter of donkerder maken, ga je nu met je pipetje DAT hokje in. In het pop-upje dat je krijgt, kan je de kleur aanpassen.

Kittekat

http://tubesart.tripod.com