Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje???

• tristania

hoi ik ben nog niet zo ervaren maar leer snel, mijn vraag is of ik ook nieuwe beeldeffecten kan inpluggen of downloaden, ik vind de standaard effeckten een beetje saai worden.

en kan ik een gewoon stilstaand plaatje ook laten bewegen met normale bewegingen dus niet met kleurrotatie enz en met golven maar dat het plaatje gewoon beweegt, het lukt me maar niet in animationshop3 ik doe het volgens de regels maar het wordt echt geen animatie zonder die effecten en die wil ik niet gebruiken, hij moet gewoon lichtjes bewegen.

nou ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.

liefs en groetjes van tristania

• ^._.^ Kittekat

Dan werk je vanuit PSP naar animationshop…

Tenminste, bedoel een licht ‘shake’ of zo?

Plaatje nemen, via laagjespallet dupliceren, met de vector het bovenste plaatje een beetje verschuiven, opslaan als .psp

In animationshop die .psp openen en daar kan je je effect bekijken.

Beweegt de zijkant dan te veel kan je de hele animatie aanpassen in animationshop met cull/crop (sorry ik heb de engelse uitvoering en heb géén idee hoe dat in het nederlands heet)

Kittekat

http://kittyvm.tripod.com/psplesjes.htm

PS. nog even een tipje voor het geval je hier weer een vraag zou willen neerleggen: Alleen ‘vraagje??’ is wat onduidelijk ;)

Zet in het onderwerp alvast een omschrijving waar het over gaat…