Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tubes opslaan

• marianne

Goeiemorgen! Even een (domme?) vraag. Als ik tubes opsla, en ze dan unzip in de map tubes van PSP kan ik ze niet meer terugvinden. Wat doe ik fout? Heeft iemand een idee? Groetjes van marianne

• Wendy

Hoi ,

Het komt wel eens voor dat er tubes in psp bestand of anders op het internet staan.

Als je je tube met winzip open let er dan op dat er .tub achter staat.Zoniet dan

moet je je tube openen in psp en dan exporteren naar je plaatjes penseel.

Ik had in begin ook dat probleem en ik snapte er geen bal van.

Hopelijk kom je er uit.

Groetjes Wendy

• marianne

Bedankt, Wendy! Ik heb het gedaan, en het is gelukt, je bent geweldig:)! Groetjes, marianne

• marianne

Ik sla dus een groepje vogels op, en doe precies wat hierboven beschreven staat. Vervolgens wil ik er eentje gebruiken in een plaatje, maar dan stempel ik meteen alle vogeltjes tegelijk op de foto :)! Ik doe dus iets fout. Maar wat? Ik moet ze dus eigenlijk per vogeltje unzippen? Maar hoe? Kan iemand me helpen? Groetjes, marianne

• ^._.^ Kittekat

Hallo Marianne,

Wat je het beste kunt doen is het volgende.

Open die tube in je PSP en kies voor bestand/exporteren/plaatjespenseel.

In het veldje dat dan verschijnt moet jij aangeven hoeveel tubes er horizontaal en hoeveel er verticaal staan. PSP vermenigvuldigd zelf (O:

Geef de tubes een naam en nu verschijnen ze voortaan één voor een als je stempelt.

Kittekat

http://tubesart.tripod.com

• marianne

Hoi, Kittekat! Dat is dus gelukt, hartstikke bedankt! Maar nu nóg een vraag. Als ik stempel, kan ik dan één van die plaatjes uitkiezen, of kan ik daar geen invloed op hebben? Ik bedoel, ik stempel 5 keer, en er komen 5 willekeurige ijsvogeltjes op mijn foto. Kan ik er eentje uitkiezen, of niet?(Ik hoop dat je mijn vraag snapt, ik vind 't zelf nogal verwarrend;)!)

Groetjes, marianne

P.S. Ik heb het boek van Diane Koers besteld, ze hebben het morgen binnen, en het ziet er goed uit (heb ik in de bieb gezien)!

• ^._.^ Kittekat

Fijn dat je een boekkeuze hebt kunnen maken (O:

Wat betreft de tubes: nee dus.

Om die tube te kunnen stempelen die jijzelf verkiest, kan je het beste de tube-image nogmaals openen en alle plaatjes één voor een kopieren en als nieuw plaatje plakken.

Die sla je individueel op als tube.

Mag ik je als tip het volgende meegeven:

Stel je bent met Disney-tubes bezig en je downloadt er heel veel van het net. Hernoem ze dan. Noem ze bv disney.assepoester, disney. winnie de pooh

Dat maakt het een stuk makkelijker als je ze nodig hebt want het staat dan allemaal bij elkaar op alfabetiche volgorde!

Kittekat

http://pspdownloads.tripod.com

• marianne

Dat is waar, zo sla ik mijn foto's en de gifjes e.d. die ik van internet haal óók op. Bedankt voor al je tips, ik vind het echt geweldig, net als je site, die is echt TOP!

Groetjes, marianne