Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tubes, waarvoor???

• Carola

Ja, in jullie ogen zal het een simpele vraag zijn, maar ik weet het dus niet.

Waar wordt een tube nou voor gebruikt? Ik heb ergens gelezen dat het ‘stempels’ zijn of zo, maar echt duidelijk is het me niet. Ik zie ook vaak een % staan op plaatjes, wat houden die in?

Ik hoop dat er iemand is die me dit ff kan vertellen…

Alvast bedankt lui!

Carola

• ^._.^ Kittekat

Dat herinner ik me nog heel goed….ik snapte ook niet waar een tube nu voor diende…

Maar stél je hebt een plaatje van de zee en je mist nou nét een aantal zeemeeuwen om de boel compleet te maken.

Dan gebruik je een tube (plaatjespenseel) Je zet m op een kleine waarde voor een meeuw wat verder weg en op een wat grotere waarde voor die meeuw die rakelings langs vliegt.'

Tubes zitten standaard bij je PSP maar ook velen hebben tubes voor je gemaakt (ik heb ook zo'n site) waar je die tubes kunt downloaden.

Natuurlijk wil de bezoeker van de site wel zien hoe die tube er nu uitziet en dat laat de maker zien.

Omdat een tube wel eens te groot is om op de site te laten zien tonene ze een verkleinde afbeelding. In die afbeelding wordt dan vermeld hoeveel % dat plaatje is van de eigenlijke waarde.

Je moet dan ook dát plaatje niet downloaden door te linksklikken maar door er rechts op te klikken. Je ontvangt dan een zogenaamd zip-file (in de meeste gevallen) dat je moet ‘unzippen’ naar je jasc. bestanden in de tubesfiles.

Is deze uitleg duidelijk genoeg?

Geef maar een gil als het niet zo is!

Kittekat

http://tubesart.tripod.com

• Carola

Nee hoor, het is me heel erg duidelijk, bedankt voor de uitleg!

Nu moet ik alleen nog ff psp kopen om er dus optimaal gebruik van te kunnen maken, maar das geen probleem.

Bedankt Kitty!

• ^._.^ Kittekat

Je zou, dit even ter suggestie, voordat je veel geld uitgeeft voor het programma, éérst de 30 dagen try-out bij http://jasc.com kunnen downloaden.

Het is het volledige programma, geen restricties, alleen na 30 dagen ben je het kwijt en is het niet opniuew te downloaden.

Maar in die 30 dagen kan jij wel zien of je het de moeite waard vind om aan te schaffen.

Kittekat