Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar????

• marleen

hallo,

ik had een vraagje. waar kan ik PsP gratis downloaden, en hoe doe ik dat???ik heb namelijk een site, en dan is het wel leuk als daar wat bewegende grappige dingetjes op staan. oja, kijk ook even op mijn site!! http://groups.msn.com/loveleentjuh en word lid!!!

B. V. D !!

Groetjes van Marleen

• ^._.^ Kittekat

Je kunt het via Kaza-light proberen.

In ieder geval is het mogelijk om via Jasc.com zelf een 30 dagen uitprobeerprogramma te downloaden. Het is een volledig programma (kies voor PSP7 want daar zit ook animationshop bij als ik me niet vergis) maar dat is echt wég na 30 dagen.

Kittekat

Ps. als ik je een tip mag geven: plaats in het vervolg méér dan alleen een woord als je iets gaat vragen. Zodat iedereen in een oogopslag ziet waaar je vraag over zal gaan.

Alleen het woord WAAR geeft geen duidelijkheid. Maar ‘PSPdownload, waar?’ is duidelijker….

• Peter

je kan ook psp 8 downloaden van jasc.com dan krijg je vam mij de crack.

• ^._.^ Kittekat

Okee, dit is allemaal heel lief en aardig….maar dit PSP-forum kan door dit soort berichtjes in de problemen komen….

Zullen we het verder dan maar bij personal e-mail houden?

Kittekat

• Peter

oke, sorry voor het probleem.

• anja bernard

Hoi Peter,

Kun je mij ook niet helpen.

Alvast bedankt, Anja

• hennes

kan je mij vertellen waar of de crack naar mij toesturen en hoe ik dat moet doen