Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Paint Shop Pro 8

• Sann3

Heey,

Het klinkt misschien een beetje raar, Maar als ik psp 8 heb gedownload bij jacs software, en dan issy na een uurtje klaar.. dan installeer ik hem en dat doet ie ut niet :S:S Kan iemand mij helpen ?!

DIkke Kuss

Sann3

• Mahonie

Hallo Sann3,

Naar mijn mening doe iets niet helemaal goed, heb je PSP 8 in nederlands of engels?

Je download ut op je harde schijf liefst in je Program Files, als je klaar bent met downloaden( ja duurt heel lang voor dat je het binnen heeft gehaald, kan een uur zijn) sluit je de map. Dan ga je naar programma in menu start en je klikt op jasc software, dan zie je een rolmenu daar kies je voor het icoontje waar de 8 op zit en voila…

Gezien het niet werkt moet je het verwijderen in het configuratie scherm bij software installeren. Je gaat gewoon er opstaan eenmaal licht klikken zie je in het beeld verschijnen verwijderen, dan zeg je ja is het weg…

Ga weer naar jasc site en download ut opnieuw…net als de eerste keer..

Je zou een bericht kunnen krijgen dat ie reeds bestaat vervangen op alles moet je ja kiezen…en dan doe je hetzelfde wat ik hierboven heeft geschreven en voila..