Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kun je animatieshop toevoegen aan psp 8?

• Patricia

Hoi,

Gisteren kreeg ik spontaan psp 8 de nederlandse versie van een vriend van ons!

Nu ben ik zojuist op m'n gemakje alles aan het bekijken maar er zit dus geen animatieshop bij!

Terwijl ik hem in 7 nog wel heb staan!

Is er een mogenlijkheid dat ik ds animatie shop 3.02 toevoeg aan psp 8??

Zo ja hoe???

Groetjes Patricia

• Patricia

Gelijk nog een vraagje.

Er wordt gevraag om een gradient op te slaan dit kan ik in het rijtje dus niet vinden van psp hoe heet dit in het nederlands???

groetjes patries

• Patricia

ik zie het probleem al nmet de gradient (verlopen) hij slaat het op als jgd bestand en psp ziet deze niet terug in de verlopen! Hoe krijg ik het het goede bestand???

• ^._.^ Kittekat

Als je via PSP-8 naar animaties gaat kom je vanzelf in animationshop terecht van je oude programma!

Opletten met animaties die je maakt in Paint shop pro en opslaat als .psp

Die openen zich niet in psp8!!

Kittekat

• Patricia

Ik zie dus geen animatie shop staan in psp 8. ik moet hierbij wel vermelden dat ik beide nog in gebruik heb dus ze niet overschreven heb!

maar bij psp 8 staat dus onderin ergens producten van jasc software maar daar staat indd animatie shop bij alleen grijs dus niet aanklikbaar!!

Ook niet als ik dus een afbeelding of wat dan ook geopend heb!

Groetjes patries

• ^._.^ Kittekat

Hee, dat is eigenaardig!! bij mij staat: launch animationshop!!

Desalniettemin moet het moegelijk zijn om animatieshop gewoon te openen en vandaaruit de dingen te bewerken vanaf je harde schijf. Denk je ook niet??

Kittekat

• Patricia

Bij mij staat ook launch animatie shop alleen kan ik er niet op klikken!

ik heb nu geprobeer dom idd iets te openen in animatie shop maar als ik het dan naar psp8 wil brengen door shift x als ik me niet vergis???? dan gaat hij dus automatisch naar 7 ongeacht of hij dus open staat ofniet!!

groetjes Patries

en nog bedankt voor je maitje trouwens!!

• ^._.^ Kittekat

Patricia,

Als ik in animationshop werk en ik wil een frame nog iets veranderen in PSP dan opent PSP7 zich ook automatisch. Of ik 8 nou open heb staan of niet.

Misschien dat ik ook iets fout doe, misschien is er een interne koppeling die ik over het hoofd zie dus misschien is er hier nog iemand anders die ons hier over in kan lichten :)

Kittekat

• Patricia

Gelukkig ben dus niet de enige!

Ben benieuwd of er hier iemand is die dit niet heeft zeg maar!

• Coby

hallo ik heb jullie bericht gelezen en ik heb het meteen uitgeprobeerd .

Nou ik kan in PSP 8 meteen animatieshop openen hoor !!!

Ik dacht laat ik het toch maar even melden .

Groetjes Coby.