Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik heb dus een spook psp8

• Patricia

Hoi,

Ik heb dus echt een spook psp8 :?

het zit namelijk zo hieronder heb je al verscheindende vragen kunnen lezen van me maar wat ik nu weer heb?

Gisteren vraagt iemand aan me of ik wat kerst tubes heb voor haar en of ik ze wilde mailen.

Dit heb ik gedaan maaaaar wat blijkt nu?

Ik kan de plaatjes wel zien in psp8 dus als ik op het plaatjes pensel gereedschap klik zie ik ze staan maaaaaaar er staat dus helemaal niets bij c: jasc software/paint shop pro 8/ plaatjes penselen :?

hier staan maar net de basis plaatjes in die er al in sstonden maar nieuwe die toegevoegd worden staan daar dus niet bij!

ik heb al die mapjes van psp8 na gekeken en ik ziet ze dus gewoon nergens staan!

Hoe kan dit?

En dan nog vreemder…

Die gene die die tubes van mij heeft gekregen die opent ze in psp 8 maaaaaaar krijgt dus een blanco afbeelding :(

Wat si er nu weeer fout met m'n psp??

Iemand een idee want ik sta voor een heel groot raadsel!

Groetjes patries

• ^._.^ Kittekat

Patricia, laat ik deze vraag beantwoorden dmv een vraag: heb je al bij je ‘preferences’ gekeken, file location.

Misschien verwijs je daarin wel naar de plaatjespenselen in je PSP7. Dat doe ik namelijk óók. Waarom alles dubbel plaatsen als het ene programma bij het andere kan spieken??

Kittekat

• Patricia mv Tim

ik neem aan dat ik die moet zoeken in psp op mijn harde schijf?

Ik zie dit niet staan namelijk!

• ^._.^ Kittekat

Nee hoor…in PSP via file/bestanden naar preferences/(ik denk) voorinstellingen en dan file location/bestandslocaties.

Vervelend is het als je de engelse versie probeert te vertalen :)

Ga maar eens checken!

Kittekat

• Patricia mv Tim

Dank je wel het is gelukt!!

nu blijft aleen het raadsel nog over hoe het komt dat diegene die mail van mij heeft ontvangen blanco plaatjes krijgt:?

• ^._.^ Kittekat

Misschien kan je de tubes via de verkenner eventjes zippen. (Weet je hoe dat moet?) en dan op die manier versturen.

Ik denk dat dat een betere manier is.

Dan moet de ontvanger un-zippen en de tubes in de juiste map plaatsen!

Kittekat

• Patricia mv Tim

Ik heb ze geloof ik nog gezipt op ed pc staan dus dan kan ik ze ook zo versturen! Bedankt voor de tip!