Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 vragen 1 belangrijke! voor kittekat

• Angel

Ik zie dat er berichtjes op webtools.pagina worden gezet die onder mijn ip nummer staan. Ik heb dat niet gedaan echt niet! Ik heb jouw bericht niet gelezen omdat ik wel weet dat het een nadeel was omdat iemand zulke erge dingen had gezegd! Maar mijn pc is pas nog gehackt en dan zie je dat ik daarop kom. Dus als een pc gehackt wordt en je laat iets achter komt het dan op mijn ip nummer? En mijn tweede vraag was hoe ik een animatie kan maken of gewoon een plaatje die als je erop klikt dan meteen naar mijn website gaat. Dus dat je een soort banner maakt waar je op kan klikken en dat je dan naar mijn website gaat.

• ^._.^ Kittekat

Lieve Patricia,

Wat je ook vertelt over een IP-nummer: het is iets dat bij jou hoort, bij jouw computer.

Of iemand jou hackt, dat maakt niet uit.

Verder: dit prikbord is er om vragen over PSP te stellen.

Dat ik toevallig ook nog wat weet over HTML doet er verder niet ter zake. Ik ga hier niet verder danhet geven van ‘raad’ en oplossing wat betreft PSP.

Ook hier vandaan kan ik je adviseren om een goed op het internet rond te snuffelen. Er zijn veel goeie site waar je verteld wordt hoe het linken vanimages in zijn werk gaat. Ik herinner me dat je bij webtools aan anderen zo'n site doorgaf.

Je kan ook altijd nog naar het HTML-forum gaan. Maar ik waarschuw je wel: daar vinden ze helemaal erg als je geen geduld hebt!!

Ook zou je eens Frontpage op je computer kunnen installeren.

Met wat geduld leer je op die manier toch nog een heleboel!

Kittekat

• Angel

Dankjewel! Hier logeerde wel iemand die zou het gedaan kunnen hebben. Want ik ben niet zo dat ik dat zomaar intyp! En kun je a.u.b. een site geven waar dat wordt uitgelegd? Ik zoek al dagen maar ik vind het niet.