Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tube opties verdwenen!

• Angel

Hoi, er is bij psp 8 een tube waarbij je allerlei leuke 3d dingen kan tekenen. Die ene waarbij je o.a. neon pink en green hebt. En met dat 3d gold enzo. Maar die opties kan je niet zien bij mij! Als allerlaatste heb ik die zeepbellen gekozen en nu probeer ik van alles uit maar ik krijg maar niet dat balkje terug! Kan iemand die dit ook heeft meegemaakt of die weet wat er is gebeurd of wat ik fout doe helpen? Alvast Bedankt!

• ^._.^ Kittekat

Hoi Patries,

Omdat ik de engelse versie heb, en de meeste mensen de Nederlandse…moet ik even kijken hoe ik de boel voor je vertaal.

Het derde woord van links op de bovenste horizontale balk daar staat bij mij ‘view’, ik gok dat er op z'n Nederlands iets staat als; bekijk.

Daar staat over de helft het woord ‘gereedschapsbalk’. (toolbar)

Kijk daar even tussen. Vink wat aan, en zie wat er gebeurt.

Je tubes-balk moet daar tussen zitten.

Of gaat het alléén maar om die ene tube??

• Angel

Ja het gaat alleen maar om die ene tube. Sorry ik was niet zo duidelijk,

• Angel

O ja dit heeft niet met dit onderwerp te maken maar als ik op jouw pagina kom kan ik geen lesjes volgen. Weet je hoe dit mogelijk is?

• ^._.^ Kittekat

Geen idee… Ik lees dat dat wel vaker zo is. Ik weet niet waar het aan ligt.

sorry….

Kittekat

• Angel

Kan jij niks aan doen! Maar ik heb psp in het Engels en ik ben niet zo goed in Engels en de lessen zijn Nederlands en ik kan het echt niet vertalen! Dus weet je toevallig een site waar ik er iets voor kan downloaden ofzo?

• ^._.^ Kittekat

Patricia,

Heb je al via de zoekfunctie gezocht naar die tubes??

Wat betreft je lessen….moeilijk!!

PSP8 is nog maar kort op de markt.

Daar komt nog bij dat iemand óf Nederlandstalige lessen schrijft vaak voor de Nederlandse PSP óf Engelse lessen voor de engelstalige uitvoering!

Ikzelf schrijf lesjes in het Nederlands voor de engelse uitvoering maar die zijn tot nu toe voor PSP7. heb jij niks aan dus….

Kitty

• Angel

En ik kon het niet vinden en ik kon de tekst niet veranderen en alles ging mis. Dus heb ik het opnieuw geinstalleerd. En hopelijk vind ik nog lesjes.