Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

achtergrondwisser

• HeSjaki

Hoi,

Ik heb een plaatje als achtergrond. Ik voeg daar een ander plaatje aan toe en wis de achtergrond. Dit gaat perfect.

Nu wil ik nog een plaatje toevoegen -ik wil nl een collage maken- en weer de achtergrond wissen. Als ik nu de achtergrond ga wissen blijven er flarden van de achtergrond staan!!?? Weet iemand hoe dit komt?

Ik gebruik PSP 8

• ^._.^ Kittekat

Hier zit ik even vast….

Waarschijnlijk omdat ik niet weet wat je bedoelt met: achtergrond wissen.

Is dit een PSP 8 vraag? want ik ben meer thuis in versie 7.

Kitty

• HeSjaki

Hoi Kitty,

Ik gebruik psp8.

• Resa

Hoi

Waarschijnlijk doe je het dan ook met de achtergrondwisser ipv de “gewone” wisser.

De achtergrondwisser werkt het beste bij zo effen mogelijke achtergronden.

Als jij dus een achtergrond hebt met allemaalkleurtjes, zal ie dat niet in 1 keer doen…dan laat ie die flarden over.

Op het moment dat jij “klikt” met je muis om te gaan gummen….neemt ie die kleur om weg te nemen.

Zo kun je natuurlijk wel steeds op een andere kleur gaan staan……maar uit ervaring weet ik dat er toch altijd wat blijft zitten.

Helemaal weghalen doet ie het niet meet een bont gekleurde achtergrond.

Blijven altijd stukjes en lijntjes staan.

En voor ons hoeft er geen of praktisch geen verschil te zitten in de achtergrond….psp ziet dat wel.

Wat ik doe is meestal eerst met de achtergrondwisser het meeste weghalen…en wat dan overblijft met de gewone wisser voorzichtig wissen.

Groetjes

Resa