Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tekst

• Angel

Hoi, ik zie dat je bij naamanimaties zo een venster moet krijgen waar je de tekst in kan stellen maar bij mij is dit niet zo. Het is ook nooit zo geweest. Maar dan krijg je dus zo een venster met van alles zodat je ook kan vullen en die krijg ik niet. Doe ik iets fout of moet ik nog iets extra downloaden?

• ^._.^ Kitty

Mij is deze vraag helemaal niet duidelijk Patricia.

Een venster, tekst instellen??

Laat ik je het volgende vertellen.

Toenik een jaar of drie geleden PSP kreeg wilde ik persé alles zelf leren.

Het kon me niet snel genoeg gaan maar ik heb nog nooit één vraag gesteld op een forum

Zelf vond ik dat je de dingen het beste onder de knie kreeg door opnieuw en opnieuw digen uit te voeren.

Nu ben ik dus op het punt dat iik zo af en toe aan anderen iets uit kan leggen.

Niet iedereen is zoals ik….maar ik zou je aan kunnen raden om lid te worden van de volgende PSP-onlineclub: http://www.pspforum.nl/

Je leert er vrij snel basisprincipes, óók van PSP8

Waarom vertel ik je dit: ik denk dat jij té snel wilt!!!

Te veel in een keer!!

Dat zit in je aard, dat heb ik al lang door :)

als je eenmaal door hebt waar alles om draait, is het ook veel makkelijker om je vragen hier uit te leggen. Snap je?

Kitty

• Angel

Ja dat snap ik. Ik heb dat forum al gezien maar ik ben nog net jonger en heb toestemming nodig. En ik heb me al vaker bij dat soort forums over psp aangemeld en nooit was het echt goed. Ik ben nu ook bezig op oudje en die is echt te gék! Maar als je tekst hebt dan komt er zo een venster waar je kan instellen of tekst zwevend is en of je doorzichtig wilt en of je het ergens mee wilt vullen. Ik kan dat niet. Weet je hoe dat komt? Want ik wil weleens mijn url op plaatjes zetten en dan doorzichtig dat kan ik dus jammer genoeg niet. Maar iedereen kan het verder wel. Dus snap je hoe dat mogelijk is?

• ^._.^ Kitty

Wat jij bedoelt is, denk ik, een watermerkje.

Lesje, vanuit PSP7 is te vinden bij mijn lesjes.

De PSP-club waar ik je de URL van gaf heeft geen leeftijdsondergrens!! Dat heeft alleen Yahoo.

Kitty

• Angel

Oke dan wordt ik lid! Bedankt voor de url. Maar ik bedoel geen watermerk. Als jij tekst opent dan krijg jij toch zo een venster waar je kan kiezen of je de tekst zwevend wilt en of je doorzichtig wilt? En nog meer van die mogelijkheden. Die krijg ik niet.

• Angel

http://pspdutch.org/basiscursus8/tekst8/tekst82.htm

Hier staat het. Je ziet dat er een lesje is voor zwevend tekst en dat heb ik niet! Ik kan geen zwevend tekst kiezen , ook geen doorzichtig tekst want dat ene wat daar staat heb ik niet. Moet ik nog ergens op klikken om het wel te krijgen?

• ^._.^ Kittekat

Ga eens naar view en dan toolbars of pallets.

Daar kan je verschillende opties uitkiezen en ik weet zeker dat daar die optie bijzit.

Vanalles uitproberen hoor, zo leer je het meest!!

Kitty

• Angel

Heb ik allemaal uitgeprobeerd maar het werkt niet!