Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje

• Brenda

even een vraagje. Weet iemand waar ik een nederlandse versie van psp kan downloaden????

Ik zie dat iedereen zullke mooie foto's maakt die bewerkt zijn met psp en dat wil ik ook. Nu heb ik de engelse versie erop staan, maar ik begrijp er de ballen niet van.

Of misschien een nederlandse gebruiksaanwijzing alleen is ook wel handig.

Waar haal je bijv. je achtergronden vandaan en hoe zet ik 1 pers. van een foto in een achtergrond.

Sorry, een hoop vragen, maar hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen.

Alvast bedankt!!

groetjes Brenda

• Brenda

is er misschien iemand die me kan helpen??????????

• Patricia mv Tim

Klik eens boven aan de pagina dan zie je psp pagina staan daar aan delinkerkant stat geloof ik een link !

En dat er nog geen reactie's waren ;) het is nu eenmaal niet zo druk!

• ^._.^ Kitty

Hallo Brenda,

Er staat een zoekfunctie op deze pagina, zoals bij de TIP vermeldt. Je begrijpt dat deze vraag vaker gesteld wordt dus het antwoord is beslist terug te vinden.

Dat je vraag niet binnen een kwartier beantwoord wordt, lijkt mijn duidelijk. Ik ga tenminste niet iedere 10 minuten of zo kijken of er misschien iemand weer iets wil weten.

Wel 3 tot 4 keer per dag. Maar ik heb, net als iedereen trouwens, ook nog een leven 'náást PSP.

Kitty