Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

visite kaartje

• Ron

Hallo allen , kan iemand mij vertellen hoe ik als ik een visite kaartje scan dit kan scheiden van elkaar zodat ik alleen de tekst krijg die ik dan weer kan plaatsen op mn website .

Gaat om een tekst met afbeelding op een gekleurde achtergrond maar die achter grond wil ik juist niet hebben .

Alvast bedankt Ron

• ^._.^ Kitty

Hallo Ron,

Natuurlijk had ik die vraag ook kunnen beantwoorden op het andere forum maar ik vond 'm zo webtools-vreemd (O:

Het ging er om dat het logo blijft zoals-ie is he, en de achtergrond moet rood worden ipv geel.

Je zou het logo eerst kunnen ‘uitknippen’ met de lasso. en even als niuew plaatje plakken.

Daarna via colors/hue-saturation-lightness de kleuren van de achtergrond veranderen. Ik hoop in ieder geval dat de tekst zwart is (O:

Daarna het logo als nieuw laagje op dat rode kaartje plakken, naar de goede plaats slepen. laagjes samenvoegen en klaar!!

Kitty

• Ron

nou dat lukt niet echt hoor maar zal ik je t kaartje ff mailen kan jij ff kijken f je er wat mee kan ?

• ^._.^ Kitty

Ik kan er heel veel mee Ron.

Maar op die manier leer jij nog niks.

En ik weet dat dit heel ‘lullig’ klinkt, maarik ben een eerlijk mens dus ik zeg je: ik begin er ook niet aan.

Ik probeer hier zoveel mogelijk hulp te bieden maar het is vrijwel onbegonnen werk om dingen voor anderen op te knappen.

Bovendien hou ik er van dat mensen de dingen zelf leren en dat doe jij niet op deze manier.

Sorry

Kitty

• Ron

ja ik weet je hebt gelijk ,

Maar kom er nog niet uit kan nl niet met de laso om dat logo heen zijn nl opzich in blok of vorm staande letters.

Hoor van je

enne xx sorry dat ik t vroeg om te doen :-)

• ^._.^ Kitty

Jij vroeg het en ik gaf een eerlijk antwoord. Daarvoor hoef jij je niet te verontschuldigen hoor.

Maar ik denk dat jij bij die groep van menzen hoort die alles té snel wilt kunnen!!

Én een site bouwen en PSP leren. dáár heb je veel meer tijd voor nodig!!

Probeer het eens met de colorreplacer.

Of tik met het toverstafje de letters aan (in de tussentijd de shiftknop ingedrukt houden) waardoor je die letters er uit haalt.

Kitty