Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op weg helpen psp8

• Joanne mama van Nina en Timo

Hallo, ik heb sinds enige dagen psp8 gedownload en snap er de ballen van!

Dacht dat ik zo wel ff kon beginnen met het maken van een leuke kerstkaart, nou…mooi niet dus!! Wie kan me ff op weg helpen met wat tips over het bewerken van de foto en plaatsen in een achtergrond??? Of moet ik toch echt alle lessen van voren af aan gaan volgen??? Dit haal ik natuurlijk nooit meer voordat de kaarten verstuurd moeten worden!!

Bedankt in ieder geval voor jullie evt antwoorden!!

Groetjes van een echte digibeet Joanne

• brilletje

hee Joanne!

Ben je van prikbord verhuisd?

Wat je vraagt is heel wat hoor………..

Ik zou je aanraden toch eerst eens wat simpele lesjes te lezen, bijv. over lagen.

Het is niet zo simpel met psp om snel even iets uit te leggen.

Misschien kun je als je er haast mee hebt beter eerst een simpeler progje gebruiken, bijv. picture it. Heeft minder mogelijkheden als psp maar wel heel goed om te leren werken met lagen en groeperen van lagen…

Ik wil je niet ontmoedigen, maar voor je ook echt kunt maken wat je in je hoofd hebt duurt een hele tijd met psp…

Groetjes, Brilletje.

• Joanne mama van Nina en Timo

Heeeeey Brilletje jij ook hier??

Nou ik denk dat ik me toch maar op iets anders moet gaan richten wb kerstkaarten! Ik zie op baby pb zoveel leuke voorbeelden voorbij komen en dacht: dat moet ik toch ook kunnen!! Wist niet dat er zoveel bij komt kijken. Ik kan al wel een foto openen maar ja…wat dan?? Misschien toch idd wel handig om wat lesjes te volgen. bedankt maar weer he? ( als ik jou toch niet had??!!)

Groetjes joanne

• ^._.^ Kitty

Via http://www.oudje.nl kan je al PSP8-lessen volgen.

Het punt is gewoon dat nr 8 nog niet zo heel lang op de markt is en er dus véél meer lessen zijn geschreven voor PSP7

Je hebt het in ieder geval zelf al in de gaten: het is niet iets dat je er zomaar even bij doet ;)

Kitty