Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"Soft" effect

• Angel

Ik wil een soort soft effect hebben bij een plaatje. Hier heb ik een link naar een voorbeeld die op de website van psp staat. Ik heb feather (doezelen) al uitgeprobeerd maar daar kan je alleen de randen licht maken. Weet iemand wat ik moet doen? Ik gebruik paint shop pro 8 Engels.

• brilletje

waar is je link..?

• ^._.^ Kitty

Hallo Patricia.

Als je het ene plaatje op het ander plakt kan je mbv de laagjes/layers (rechts in beeld) gaan schuiven. Daardoor wordt het plaatje vager en vager.

Kitty

• Angel

Ja maar ik kan helaas niet werken met lagen. Weet je ook nog of er een andere manier is?

• ^._.^ Kitty

Hoezo kan jij niet met lagen werken??

ALLES kan zolang je het maar probeert!!!

Dus jij kunt het ook!!

Via view ga je naar pallets en daar vink je layers aan.

Die optie verschijnt rechts in je verticale beeld.

Je ziet een donkere balk met het getal 100 erbij. daarmee kan je schuiven….Hoe lager het getal, hoe lichter je plaatje.

Kitty

• Angel

Bedankt :D Ik ben niet zo goed in Engels en heb de Engelse versie. Maar dankzij dit forum kan ik veel dingen nu wel:)

• Angel

O ja dit wou ik nog even vragen is er ook een mogelijkheid om de foto zo en lichtere uitstraling te geven? Als je een voorbeeld nodig hebt zoek ik er wel een.:)

• ^._.^ Kitty

BLIJF ik er bij Patricia dat jij te veel, te snel wilt!!

Zelf heb ik er meer dan 3 jaar over gedan om alles van PSP te leren. Wát zeg ik? Alles???Nee, alles wat ik nu weet!!

Want ik weet misschien 2/3 van de mogelijkheden te benutten.

Door de dingen zelf uit te proberen, door te leren van je fouten, krijg je de boel beter onder de knie dan door vrijwel álles te vragen.

Ook ik heb de engelse versie…hoewel ik natuurlijk het voordeel heb dat ik engels redelijk beheers en jij nog alle trappen van die studie moet krijgen.

Ben je nou al lid geworden van dat forum dat ik je adviseerde?

Kitty

• Angel

Nee ik heb me al eerder aangemeld en nu toen stuurden ze me een mailtje en dat mailtje ben ik kwijtgeraakt en als ik me opnieuw wil aanmelden zeggen ze dat die email al bestaat. En psp 8 is ook de 1e psp die ik heb gehad dus daarom weet ik er bijna niks over.

• ^._.^ Kittekat

Als je mij even mailt, dan geef ik je het e-mailadres van Karin. Zij beheert dat forum. Dan kan je even met haar overlaggen wat je moet doen.

Kitty