ik heb een les gevonden op internet voor psp7 om sprankelende letters te maken, in deze les staat aangegeven dat ik de gif wizard moet gebruiken, wie weet waar ik die kan vinden in psp? of moet ik die apart downloaden?
Moonlampje
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe gifwizard vind je in animationshop. althans…ik denk dat de animationwizard bedoeld wordt.
Ik stel voor dat je even bij mijn psp-lesjes kijkt: http://psplessen.tripod.com
Ga via lesjes animationshop naar een dolfijnglobe maken. Helemaal onderaan staat daar een link naar de uitleg van de wizard.
Kitty
Nou, ik heb gezocht en gezocht maar vind geen gif-wizard standaard in PSP.
Wat je kunt doen is het volgende…Bewerk het lesje zoals aangegeven tót die wizard.
Sla het plaatje op als .psp
Open animationshop en klik op de browser. (Ken je het gebruik van de browser??)
Sleep je .psp gewoon mbv de pijl in je werkvlak. en sla 'm op als animatie. Misschien moet je de instellingen nog veranderen omdat de animatie iets te snel gaat. Maar zo simpel kan het dus óók!!
Kitty
Geweldig!!
Ik heb die gif export natuurlijk wel gezien maar die optimizer niet.
Ik sla een .gif altijd op via animationshop.
En ik denk dat de animatiewijze die ik hierboven omschrijf -als .psp opslaan en via de browser je werkveld inslepen- eigenlijk heel erg makkelijk is.
Maar bedankt weer voor de informatie!!
Kitty
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?