Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even een beetje reclame voor mijn tubes...

• >^..^< Kitty

Hoi,

Het heeft me 4 dagen gekost, veel werk dus maar mijn site met tubes/plaatjespenselen is helemaal geupdate. met een nieuw uitelijk, andere indeling en ook veel nieuwe ‘stempeltjes’.

Je vindt er zeker meer dan 130!!

Dus bij deze nodig ik je uit om op mijn site te kijken en misschien wil je ook wat in het gastenboek achterlaten??

Kitty

http://tubesart.tripod.com

• Moonlampje

Heej kitty,

ik zit even op je website te neuzen, maar wat is ie moooooi zeg!:D ben helemaal jaloers…

heb zelf ook een website en als ie een beetje redelijk gevorderd is dan zal ik hem weleens plaatsen:D

• Moonlampje

de pagina disneystatues doet het niet. moet die nog aangemaakt worden?

• >^..^< Kitty

nee…hmmm

Vanmiddag deed-ie het nog. ik zal ff checken. Soms sluit lycos een site tijdeliojk af als er teveel aan bandbreedte gebruikt wordt. Zou dus ook een optie kunnen zijn. De tubes staan verspreidt over 3 verschillende websites vandaar dat er soms een gedeelte een paar uurtjes ‘down’ gaat. Wordt er teveel gedownload.

Bedankt, ik ga zo kijken, maar ik denk dat dat wel het geval is….die bandbreedte toch!

Kitty

• marianne

Te veel bezoekers, Kitty! Ik probeer het morgen wel weer:)! Jammer, ik was echt benieuwd watvoor moois je weer had gemaakt! Groetjes, en nog een gelukkig nieuwjaar! marianne

• &gt;^..^&lt; Kitty

De site is opgebouwd met stukken van 3 sites. Juist omdat door de download de bandbreedte zo snel wordt overtreden!!

Heel vervelend, echt waar. Maar ja, het IS gratis ruimte!

Als alternatief kan je gaan naar http://tubesart2.tripod.com

Maar daar zal je dan wel bij een enkele link, voornamelijk mijn eigen werk, ‘gesloten’ pagina's aantreffen.

Kitty

• marianne

Had ik ook al geprobeerd, en dat lukte óók niet. Maar niet getreurd, ze zíjn er weer! En natuurlijk zijn ze mooi! Alweer mijn complimenten, Kitty! Veel groetjes, marianne

• Moonlampje

Hoi Kitty,

de plaatjes deden het vanmorgen inderdaad wel bij mij:D ik wilde je gastenboek tekenen maar de bovenste invoervelden vielen weg door dat balkje. dat valt er namelijk overheen. je weet wel dat balkje waarin staat dat je jouw website bezoekt en dat de tubes gratis zijn…ik heb het ook op een andere resolutie geprobeerd maar dat helpt ook niet.

liefs,

Moonlampje

• Moonlampje

dat balkje valt trouwens bij meer pagina's over tekst heen:D

• &gt;^..^&lt; Kitty

Dat balkje is om de reclame van tripod min of meer te verbergen.

Maar het is natuurlijk hinderlijker dat het over tekst of tubes heengaat :(

Bedankt dat je me er op wees.

Kitty