Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even een beetje reclame voor mijn tubes...

• Moonlampje

graag gedaan:D

ik weet niet of je verstand hebt van uplaoden via ftp (ik gebruik zelf het programma smartftp = gratis) maar als je een site zonder reclame wilt kun je kijken op http://www.web1000.com daar krijg je 50 mb schijfruimte zonder reclame (alleen inschrijven duurt een beetje lang en nadat je je eerste pagina geupload hebt duurt het ook weer een uur voordat dat zichtbaar is)

• >^..^< Kitty

Ik ken 'm.

Althans…het staat bij m'n favorieten opgeslagen omdat iemand op het html-prikbord er eens op wees.

Of ik verstand heb van uploaden met ftp?

Tuurlijk….Ik heb een stuk of 8 websites van mezelf en daarnaast maak en onderhoud ik ook nog een aantal sites voor bedrijfjes/scholen. Ik werk met WS_FTP, ook gratis.

Kitty

• Moonlampje

dat wist ik niet:D wilde gewoon ff een tip geven;-)

• marianne

Hoi, Kitty! Als ik bijvoorbeeld je aardbeitjes opsla, hoe krijg ik dan aardbeitje voor aardbeitje als tube? Als ik nu stempel krijg ik ze allemaal bij elkaar… Wat doe ik fout? Groetjes, marianne

(Vaag verhaal, maar ik denk dat je me wel begrijpt:))

• >^..^< Kitty

Vreemd voorbeeld dus…op mijn tubessite staan geen aarbeien.

Maar goed, in principe is het zo dat je ze via unzippen direct opslaat bij je tubes en dan zou het goed moeten zijn.

Neem bijvoorbeeld de schelpjes (beach)

Ik ga er van uit dat je die als zipfile hebt gedownload/

Mochten ze als één tube tevoorschijn komen, onderneem je de volgende stap. Open ze via je PSP-browser via PSp-tubes in je werkveld.

Ga dan via file/bestand naar exporteren en kies voor tubes (jij hebt PSP 7 toch?)

Er opent zich een veldje waar je in moet vullen hoeveel schelpen er horizontaal staan (4) en hoeveel verticaal (2)

PSP maakt er zelf dan een sommetje van.

Daarna geef je het file'tje een naam en komt alles vanzelf op de juiste plaats.

Als je dan ‘stempelt’ komt er naar willekeur een schelpje.

Bij mijn PSP-lessen, je weet waar je ze kunt vinden, staat een plaatje ter verduidelijking (PSP-plaatjespenseel maken)

Kitty

http://psplessen.tripod.com

• marianne

Hmmm… dan weet ik ook niet meer waar ik die zomerkoninkjes vandaan heb… Maar met die schelpjes is het natuurlijk hetzelfde principe, dus lees voor ‘aardbeitjes’ maar ‘schelpjes’ ;). In ieder geval bedankt, hier kan ik weer mee verder! Groetjes, marianne

• >^..^< Kittekat

Ik denk bij Edda's tubes.

Edda heeft zeer mooie tubes, óók van aardbeien.

Kitty