Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Filters (PSP7)

• Moonlampje

ik wilde vandaag een lesje gaan volgen waarvoor ik een filter moest opslaan, dus ik wil de betreffende filter unzippen naar de filters map in psp7, maar nergens die map te vinden. weet iemand of de map voor filters in psp 7 misschien een andere naam heeft dan filters?

Moonlampje

• >^..^< Kitty

Het beste kan je een nieuwe map maken in PSP7, die je pluggins noemt.

daarin pak je dan de winzipjes uit.

Kitty

• Moonlampje

okee dank je wel:D

• Moonlampje

ik ben dit lesje aan het volgen:

http://www.lemarart.com/Lessen/Martijn/GlitterCard.htm

nu had ik vanmorgen al het probleem dat ik geen map met filters had binnen psp, nu heb ik op jouw aanraden, kitty, deze map aangemaakt en het desbetreffende bestandje daarnaartoe uitgepakt… alleen is ie dus in psp nergens meer terug te vinden… wat kan ik hier aan doen?

Moonlampje

• >^..^< Kitty

S hit!

Ik weet dat er een bepaalde handeling noodzakelijk is voor sommige filters maar ik weet niet (meer) welke.

PSP is een leuk programma maar ik heb zelf nog niet de helft goed onder de knie :(

Ik vrees dat ik hier in gebreken moet blijven. Ik ben op zoek gegaan op verschillende sites voor je maar heb niets kunnen vinden.

Waarom vraag je het die man/knul niet die dat lesje schreef?

Sorry

Kitty

• Moonlampje

kan ik ook doen:D thnx voor het meedenken in elk geval:D

• marianne

Hoi, Moonlampje! Als je de oplossing weet, wil je hem dan hier plaatsen? Dan hebben we met z'n allen weer wat geleerd! Groetjes, marianne

• Resa

Heb je verwezen naar die map in psp?

Als het goed is, is dat bij 7 bestand-voorkeuren en dan bestandlocaties, daar moet je ff de map aanwijzen die je aangemaakt hebt

Groetjes

Resa

• Moonlampje

ik was op een site om wat dingetjes te downloaden voor psp, en zag daar staan dat je 3 .dll files moest downloaden en in je c:\windows\system map moest zetten zodat bepaalde filters in psp kunnen werken. dit heb ik gedaan en het werkte…. niet

http://www.pspforum.nl/filters.htm dit is de bewuste link waar alles te downloaden is. nu snap ik al zowiezo niet waarom ik bij installatie van psp 7 geen map voor filters had. is dit bij iedereen zo? ik heb hem wel aangemaakt maar het schijnt niet te helpen. misschien toch maar over op psp 8 dan

moonlampje

• Moonlampje

dat had ik gedaan resa:D