maar in psp 8 heb ik het voor elkaar gekregen, in psp 7 is alles nog steeds nergens te bekennen, komt mede waarschijnlijk doordat daar standaard geen map voor filters inzat.
trhnx voor het meedenken allemaal:D
moonlampje
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPlugin(s), soms ook filter, maar meestal het eerste
Toch raar dat 7 ze niet herkende.
Ik heb mijn filters altijd op de D-schijf staan en deden het in 7 en doen het ook in 8
Wat voor extensie heeft het?? 8bf?? of wat anders.
EN heb je het moeten installeren of kon je het gewoon in het mapje zetten.
Want er zijn photoshop-filters. En die moet je eerst mbouwen zeg maar voor 7 ze ziet, maar 8 ziet ze geloof ik automatisch.
Voor 7 heb je de pigin-commander dan nodig.
In 7 heb je waar je de map moet aanwijzen ook een paar dingen erboven staan die je kunt aan of uitvinken.
Staat daar toevallig iets bij dat ie alelen maar met de extensie 8bf moet herkennen/doorlaten ofzo??
Misschien als je die uit of aanvinkt dat ie in 7 ook werkt.
Anders heb je waarschijnlijk Pugincommander nodig?
Wat is de naam van het filter eigenlijk??
Groetjes
Resa
okee, de naam van het filter is texturizer.8bf
ik heb die . dll files gedownload en die heb ik opgeslagen in de system en system 32 map.
ik heb de texturizer uitgepakt via xp wizard bestanden uitpakken en bij psp 8 pakte hij dat wel en bij 7 niet. daarom vroeg ik ook de engelse naam van insteekfilters, omdat ik van psp 7 de engelse versie heb en wil proberen om de map filters de engelse naam te geven om te kijken of ie het dan wel pakt. van psp8 heb ik wel de nederlandse versie…
pffff nou ik geloof dat ik nu zo wel alles opgeschreven heb:D
o ja en nog 1 vraagje wat waarschijnlijk vast wel op dit prikbord te vinden is maar ik ben momenteel ff te moe om te zoeken: ik had in psp 8 een bewerking gedaan van een bestandje waar ik in psp 7 mee begonnen was. toen ik hem weer in psp7 wilde openen gaf ie aan dat het geen geldig psp bestand was. wat kan ik daaraan doen?
Moonlampje
Dan moet je als je opslaat even kiezen voor bestand-opslaan als.
Dan ff op opties kiezen en daar kan je hem voor 7 op laten slaan.
Ook nog eerdere versies.
Hoef je als het goed is maar 1 keer te doen.
Waarom je filter het dan niet doet in 7 weet ik niet, bij kij deed die het wel en ik verwees naar dezelfde map als waar ik nu naa verwijs in 8.
Raar…
Groetjes
Resa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?