Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tubes (PSP8)

• Moonlampje

ik heb gister een heleboel diddl tubes gedownload van: http://www.nelsmousemat.com

(misschien is de vraag al eerder geweest, maar ik kon hem niet terug vinden met de zoekfunctie)

toen ik er een aantal in mijn map plaatjes penselen ging zetten kon ik ze niet terug vinden toen ik psp opstartte. ik heb toen vie bestand -> exporteren geprobeerd om er een plaatjespenseel van te maken maar ik kreeg de volgende melding:

“als u de afbeelding als plaatjespenseel op wilt slaan, moet dit een 24 bits afbeelding zijn die slechts 1 rasterlaag met transparantie bevat”

weet een van jullie hoe ik die plaatjes penselen toch zo kan opslaan dat ik ze ook kan GEBRUIKEN?:D

Moonlampje

• >^..^< Kitty

Hee die Moon,

Zou je mij via mijn e-mail een van die plaatjes op kunnen sturen?

Ik ga er van uit dat je mijn e-mailadres nog hebt.

Ik ga er in ieder geval van uit dat je het plaatje al bekeken hebt en dat je zeker weet dat het maar een laag bevat? :)

Kitty

• Moonlampje

hihi nee ik heb je mailadres niet meer. maar de website staat in mijn bovenste topic, kun je ze ook vandaan halen:D

Moonlampje

(btw: je website is nu nog mooier nu die balk er weg is)

• >^..^< Kitty

Ja maar….dat betekent dat ik die tubes ook moet installeren.

en ook al vind ik die Diddle wel een geinig figuurtje….ik zou er vrijwillig nooit voor kiezen om ‘m tussen m’n tubes te plaatsen!!

Maar okee, had ik me maar niet aan dit prikbord moeten binden :)

Kitty

• >^..^< Kitty

Okee….Diddle is een .psp en geen .tub.

Dat is de reden waarom je 'm niet bij de tubes ziet staan. alleen dus wel via de browser in de eigenlijke map.

Wat de maakster op de site vermeldt, is dat ze toestemming heeft gekregen van de maakers van Diddle om ze op haar site te plaatsen als tube maar dat de copyrights vermeldt moeten blijven.

Die heeft zij als tweede laag in de .psp gestopt.

Aan jou de keuze om óf die tweede laag te verwijderen en alleen de tube als zodanig te gebruiken (hetgeen dus officieel niet toegstaan is) of om de laagjes zichtbaar samen te voegen en voortaan in iedere image die je voorziet van deze stempel de tekst te krijgen door wie Diddle gemaakt is.

Kitty

• Moonlampje

owwwwwwwwwwwwwww er gaat een lampje branden, dus gewoon alle lagen zichtbaar samenvoegen?

hartstikke bedankt voor je reactie:D

Moonlampje