weet iemand of en hoe dit kan?
als ik een font download hoe krijg ik dat dan in psp 8?
Moonlampje
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPlaats niet teveel in die map want dan wordt windows traag.
Wat je kunt doen is ze gewoon in een aparte map zetten en een fontvieuwer gebruiken zoals Fontlister of FontExplorer
Dan kun je een font opzoeken die je in psp wil gebruiken en openen zodat je ehm kunt gebruiken.
Je kunt deze 2 proggies ook gewoon open laten staan en dan zie je dus alle fonts in psp die je in die aparte map heb gezet.
Kun je in psp zelf kijken wat het leukste bij je Crea staat.
Dit is erg handig dus als je veel fonts hebt en die niet in je wndowsmap wil plaatsen.
Daar wordt je pc dus erg traag van.
Geloof dat ie bij de 400 zelf ook al een waarschuwing geeft, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb zo'n 12.000 fonts en gebruik zo'n fontvieuwer.(anders zou mijn windows wel erg traag zijn denk ik hahaha)
die laat ik dan open staan en kijk in psps wat ik het leukste vind.
Werkt goed.
Groetjes
Resa
het is nu nog niet aan de orde. zoveel fonts als jij gebruikt zal ik zeer waarschijnlijk nooit nodig hebben hihi:D
maar ik wil namelijk gaan sparen voor een laptop die ik onderweg kan gebruiken om wat met psp aan te klooien en dan is het handig als ik wat fonts op cdrom heb staan zodat ik ze eventueel kan gebruiken:D
thnx voor je tip in elk geval;-)
Moonlampje
Graag gedaan.
En misschien wel handig als je een laptop hebt.
Weet namelijk nie hoe dat zit met fonts en trager worden.
En ik gebruik ze ook niet allemaal hoor, tis gewoon voor de heb hahahaha.
Heb zoveel dingen voor de heb haha, heb net een cd gebrand met 750 MB aan plaatjes die ik kan bewerken in psp haha.
hoezo verzamelwoede. hahaha
Groetjes
Resa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?