Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Font plaatsen in PSP8

• Moonlampje

weet iemand of en hoe dit kan?

als ik een font download hoe krijg ik dat dan in psp 8?

Moonlampje

• >^..^< Kitty

Hee die Moon!!

Fonts plaatsen staat los van PSP.

Je plaatst ze in c/windows/fonts en misschien moet je daarna je pc eenkeer opnieuw opstarten.

Dat is alles.

Kitty

• Moonlampje

okee dank je wel dan weet ik dat ook weer:D

• Resa

Plaats niet teveel in die map want dan wordt windows traag.

Wat je kunt doen is ze gewoon in een aparte map zetten en een fontvieuwer gebruiken zoals Fontlister of FontExplorer

Dan kun je een font opzoeken die je in psp wil gebruiken en openen zodat je ehm kunt gebruiken.

Je kunt deze 2 proggies ook gewoon open laten staan en dan zie je dus alle fonts in psp die je in die aparte map heb gezet.

Kun je in psp zelf kijken wat het leukste bij je Crea staat.

Dit is erg handig dus als je veel fonts hebt en die niet in je wndowsmap wil plaatsen.

Daar wordt je pc dus erg traag van.

Geloof dat ie bij de 400 zelf ook al een waarschuwing geeft, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb zo'n 12.000 fonts en gebruik zo'n fontvieuwer.(anders zou mijn windows wel erg traag zijn denk ik hahaha)

die laat ik dan open staan en kijk in psps wat ik het leukste vind.

Werkt goed.

Groetjes

Resa

• Moonlampje

het is nu nog niet aan de orde. zoveel fonts als jij gebruikt zal ik zeer waarschijnlijk nooit nodig hebben hihi:D

maar ik wil namelijk gaan sparen voor een laptop die ik onderweg kan gebruiken om wat met psp aan te klooien en dan is het handig als ik wat fonts op cdrom heb staan zodat ik ze eventueel kan gebruiken:D

thnx voor je tip in elk geval;-)

Moonlampje

• Resa

Graag gedaan.

En misschien wel handig als je een laptop hebt.

Weet namelijk nie hoe dat zit met fonts en trager worden.

En ik gebruik ze ook niet allemaal hoor, tis gewoon voor de heb hahahaha.

Heb zoveel dingen voor de heb haha, heb net een cd gebrand met 750 MB aan plaatjes die ik kan bewerken in psp haha.

hoezo verzamelwoede. hahaha

Groetjes

Resa

• Moonlampje

750 mb aan plaatjes???? oei das wel heel veel hihi:D maar goed het houdt een mens van de straat he?:D

• Resa

Hahahaha, daarom, en ben nu weer aan het verzamelen voor een 2de haha, ben al weer aan de 100mb.

Ach, ik heb van alles eigenlijk war ik op en voor de pc verzamel

Maar gelukkig geeft het geen troep hahaha

Groetjes

Resa

• Moonlampje

bij mij vaak wel hoor, ik probeer alles netjes in te delen in mappen maar toch wordt het een zooitje;-)

• Resa

Haha, ja dat heb ik ook.

Bedoelde ook meer dat het geen fysieke troep geeft in huis waar je je nek over breekt, tis alleen maar een zootje op de pc.

Groetjes

Resa