Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ovaal psp 7

• Annie Van Beemen

Hallo kan iemand mij soms helpen, ik heb een ovaal gemaakt in psp, eerst f 12 gedrukt, dan opgeslagen .Dus het is opgeslagen als psp bestand ,maar als ik het als een afbeelding wil verzenden krijg ik een klein kruisje en geen foto te zien .Slaag ik het op in JPG dan krijg ik er een wit vlak rond. Hoe krijg ik dat wit vlak weg zodat ik alleen het ovaal zie .Ik werk met Xp .

Ik weet niet of het er verband mee heeft maar als ik drie dezelfde prentjes opstuur krijgt de bestemmeling steeds één plaatje en twee kruisjes te zien .

Ik dank je bij voorbaat

Groetjse Annie

• marianne

Hallo, Annie! Ik heb alleen (misschien) een antwoord op je laatste vraag. Hoe voeg jij die plaatjes in? Kopieer je die laatste twee, of voeg je drie maal hetzelfde plaatje in? Als ik kopieer ziet de ontvanger óók alleen maar een rood kruisje, misschien is het dat.

Voor je eerste vraag ben ik nog niet thuis genoeg in PSP, dus die laat ik graag aan een echte kenner over! Groetjes, marianne

• >^..^< Kitty

Een PSpbestand zorgt ervoor dat je, als je een volgende keer dat bestand opent, verder kunt dáár waar je gebleven was. dus álle laagjes waar je in werkte zijn niet als één geheel opgeslagen.

Maar je moet er rekening mee houden dat alléén paint shop pro zelf die bestanden herkent.

Zo als ik het nu begrijp gaat het jou erom dat je je plaatje niet met een witte maar met een transparant achtergrond wilt opslaan. Het moet dus een .gif uitgang krijgen.

Er zijn twee manieren om dat te doen.

Zelf vind ik de makkelijkste deze weg: kopieer het plaatje, open animationshop en plak het daar als nieuw plaatje.

Opslaan en klaar.

Via PSP zelf kan het ook. Bestand/exporteren/gif

Alleen moet je daar weer van alles gaan uitkiezen wat je wel of niet transparant zou willen hebben….is mij te gecopmliceerd :))

Kitty

• Annie Van Beemen

Hallo Marianne ik kopieer de plaatjes niet ,en toch lukt het niet .

dank voor je antwoord groetjes Anniemarianne schreef:

>

> Hallo, Annie! Ik heb alleen (misschien) een antwoord op je

> laatste vraag. Hoe voeg jij die plaatjes in? Kopieer je die

> laatste twee, of voeg je drie maal hetzelfde plaatje in? Als

> ik kopieer ziet de ontvanger óók alleen maar een rood

> kruisje, misschien is het dat.

> Voor je eerste vraag ben ik nog niet thuis genoeg in PSP, dus

> die laat ik graag aan een echte kenner over! Groetjes, marianne

• Annie Van Beemen

Hallo Kitty jij bent een schat, ik ben al dagen bezig met knoeien, het lukte me maar niet. Ik heb het in animationshop gebracht het was heel simpel te doen ,en het lukte nog ook Bedankt en Groetjes Annie >^..^< Kitty schreef:

>

> Een PSpbestand zorgt ervoor dat je, als je een volgende keer

> dat bestand opent, verder kunt dáár waar je gebleven was. dus

> álle laagjes waar je in werkte zijn niet als één geheel

> opgeslagen.

> Maar je moet er rekening mee houden dat alléén paint shop pro

> zelf die bestanden herkent.

> Zo als ik het nu begrijp gaat het jou erom dat je je plaatje

> niet met een witte maar met een transparant achtergrond wilt

> opslaan. Het moet dus een .gif uitgang krijgen.

> Er zijn twee manieren om dat te doen.

> Zelf vind ik de makkelijkste deze weg: kopieer het plaatje,

> open animationshop en plak het daar als nieuw plaatje.

> Opslaan en klaar.

> Via PSP zelf kan het ook. Bestand/exporteren/gif

> Alleen moet je daar weer van alles gaan uitkiezen wat je wel

> of niet transparant zou willen hebben….is mij te

> gecopmliceerd :))

>

> Kitty