Ik gebruik Paint Shop Pro al een tijdje. Nu heeft iemand anders even achter mijn pc gezeten, en is met Paint Shop Pro bezig geweest. Ik weet niet precies wat diegene heeft gedaan. Maar ik zit nu met een probleem.

Ik kan PSP wel gewoon opstarten en gebruiken. Vanuit PSP kan ik ook gewoon bestanden (foto's) openen. Maar zodra ik een bijlage binnenkrijg via mijn emailadressen kan ik deze niet openen. Bij incredimail krijg ik de melding “Kan bijlagebestand niet openen”. Wel kan bijvoorbeeld een bijlage binnenhalen zoals een filmpje, die via mijn Mediaplayer geopend wordt. Maar zodra het foto's betreft die PSP dus altijd opent, krijg ik die foutmelding. Het heeft dus duidelijk met PSP te maken. Ook via mijn Hotmail kan ik geen bijlagen openen. Dan wordt er aangegeven dat het juiste Pad niet gevonden is.

Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met het bestandje psp.exe. Deze is blijkbaar aangepast een paar dagen geleden. Het is een gecomprimeerd bestand. En deze stond eerder dus onder Windows/System32, en nu staat deze onder het programma van PSP zelf….

Ik heb geen flauw idee meer hoe ik dit moet oplossen, maar krijg dagelijks bijlagen als foto's binnen via de mail, en deze kan ik dus geen van allen openen.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen??????

Zoja, hoop ik heeeeeeeeeel snel iets te horen….

Groetjes Jolan