Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

printen

• erica

goedenmiddag, ik heb een vraagje. ik heb psp 7 en heb van de week visitekaartjes gemaakt. toen ik ze uitprintte zagen de kleuren er prachtig uit behalve de zwarte lettertjes die waren niet mooi, niet zoals ik een document of brief uitprint in works of zo. dan zijn ze wel goed. moet ik soms om te printen vanuit psp nog iets instellen in psp zo ja waar??

groetjes, erica

• >^..^< Kitty

Hallo Erica

Toenje de kaartjes maakte heb je toen de optie ‘anti-alias’ aangevinkt toen je typte?

Want dat maakt de tekst mooier.

Kitty

• erica

hoi kitty, ja dat doe ik altijd zal het komen omdat de letters op de lagen staan??

want met een gewone brief (zonder gekleurde achtergrond) heb ik mooie scherpe letters.

• >^..^< Kitty

Lees dit eens: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=917&i=1054&t=1054

Misschien is dat bij jou ook de oorzaak?

Kitty

• erica

hoi hoi, daar kon ik niks mee, het ligt aan de letters die ik typ in tekstinvoer, die rafelen, een paar letters staan dan scherp op het beeld en dan de volgende letters weer scherp, ik word er tureluurs van, ligt het misschien aan de tekst invoer? anti alias heb ik aangevinkt staan, wie weet voor mij DE oplossing??

gr. erica

• >^..^< Kitty

Sorry Erica,

Mijn trucendoos is nu leeg :(

Kitty

• erica

iemand anders nog een idee?????????>^..^< Kitty schreef:

>

> Sorry Erica,

>

> Mijn trucendoos is nu leeg :(

>