Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorinstellingen

• Gerrie de klein

Hallo Allemaal

Ik Ben lessen aan volgen daar moet ik voorinstellingen openen maar onder voorinstelligen staat niets help

• >^..^< Kitty

Gerrie,

Gaat het hier om PSP7 of 8?

Kitty

• Gerrie de klein

Hallo Kitty het gaat om psp 8

• >^..^< Kitty

Bij verschillende opties is het mogelijk om zélf voorinstellingen in te voeren.

Die staan leeg als je PSP nog nieuw is omdat je, uiteraard, je eigen voorkeuren invult.

Heb je bv een tube die je erg vaak gebruikt (een watermerkje is altijd handig) dan vink je eerst je tubes aan. Naast het plaatje van de tube/plaatjespenseel zie je links het woord preset/voorinstelling staan.

Klik daar op en klik dan op het floppy-pictogrammetje.

Typ in het veldje dat nu verschijnt de naam van je plaatjespenseel dat je in de voorinstellingen wilt hebben. (Zoek de juiste naam daar dus eerst van op :) )

Een volgende keer als je die speciale tube wilt gebruiken haal je 'm wat sneller uit je voorinstellingen op.

Dát is alles.

Het kan ook met je pre-shapes maar ik krijg het daar niet voor elkaar, weet niet wat ik fout doe…. en ook bij de fonts.

Veel succes.

Oh…ennuh: zou je de volgende keer bij een vraag gelijk willen vermelden om welke PSP het gaat?

Dat maakt het zó veel makkelijker om antwoord te geven.

Thanks!

Kitty