Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opslaan

• marga

Hallo mijn naam is marga de jonge,

Ik ben 52 jaar en ik probeer met paint shop pro 7 nederlands steeds plaatjes van internet in mijnpro 7 te zetten .Maar ik lees steeds b.v zet dit in je plaatjes penselen of zus en zo.

Maar telkens als ik dat wil doen kan ik niet in mijn pro 7 komen en ik weet niet waar ik het dan moet doen .

Kunt u mij helpen ?en ook zeggen waar ik mijngereedschap moet veranderen of er iets bij kan zetten.

Alvast vriendelijk dank,marga

• marianne

Hoi, Marga! Even een vraagje… Het zou wel heel toevallig zijn, maar heb jij een zoon die Joost heet? Groetjes, marianne

• marga

hihihi..nee hoor mijn zonen heten wouter en rudy .En ik ben oma van een kleindochter en een kleinzoon.

• marianne

Ja, het zou ook wel heeeel toevallig zijn geweest:)! Maar nu even over jouw vraag: wil je tubes opslaan in je psp?

• marga

hoi,ja ik ben nog steeds aan het zoeken hoe dat moet.

ik geloof dat ik nu al 2 maanden bezig ben ,maar ik weet het echt niet.

Ik ben er niet zo in thuis ,ik heb ook een boek van addo stuur en daar heb ik wat van pro7 geleerd .

Maar niet alles staat er in.

groetjes marga

• marga

weet jij of er een boek bestaat waar ik stap voor stap met goede uitleg en voorbeelden kan kopen?

• Moonlampje

hoi marga, ik heb zelf dit boek en het leest vrij makkelijk weg:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=pMa8fop29na8fcrzE2yCSWqgPsHXRbOD43U=?BOL_OWNER_ID=1001004000061589&Section=BOOK&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

succes,

Moonlampje

• marianne

Dat boek heb ik ook, en het is inderdaad heel duidelijk. Maar ik denk dat ik het antwoord wel heb. Je opent het plaatje in PSP, en dan ga je 'm exporteren naar plaatjespenseel (of tube, als je de Engelse versie hebt). Geef de tube een naam, en klaar ben je. Nog vragen? We horen het wel;)… en dan maar hopen dat we óók een antwoord hebben:)! Groetjes, marianne

P.S. Marga, we zijn van hetzelfde bouwjaar:)

• marga

hoi marianne,ik heb gedaan wat jij zei,maar het gaat niet.

ik wil een globe in mij psp 7 ned zetten maar ik kan mijn pro 7 dan niet in komen .dat komt zeker dat het een snelkoppeling is .

dus heb ik de globe gewoon in mijn dokumenten gezet,dan mijn pro 7 geopent ,want dat kan dan wel het staat op mijn buro blad.dan ga ik naar bestand en dan naar plaatjes penseel wil ik het er in opslaan zegt het pl penseel moet van het type 24-bits zijn en één rasterlaag met transparatie bevatten.brengt mij bij de volgende vraag,in een lesje staat dan open een foto of plaatje zo en zo groot transparant,ik weet niet hoe dat is .

ik open een plaatje dan op een map dan krijg ik wat ik moet invullen hoe groot en hoe breed en doe dan transparat,maar dan zie ik alleen een vak met grijs en witte blokjes.

iets doe ik fout.ik hoop dat je niet denkt wat een muts is dat hihihi..maar ik begrijp het gewoon dan niet.en ik wil het zo graag doen.

ik ben al trots dat ik een knipoog animatie gemaakt hebt.wie kan mij helpen

groetjes marga

• marga

bedankt he ,nou ik heb 2 boeken besteld,ik ben erg nieuwgierig.

groetjes marga.