Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

keuzes

• Patricia

Hallo ik gebruik psp 7 en heb het gisteravond geinstalleerd maar als ik ergens op klik (bijvoorbeeld tubes) krijg ik die blauw dikke 3dbuis, maar ik wil graag wat anders hebben dan dat weet iemand waar ik dat kan veranderen?

Alvast bedankt!

• Kitty >^..^<

Naast het venstertje dat zich opent 9je gereedschapkistje), staat een piepklein driehoekje.

Klik daar op en je kunt meer tubes zien. Het zijn dan wel de stnadaard tubes van Jasc.com zelf.

Overal op het net zijn veel andere tubes te vinden….

Kitty

• Patricia

bedankt dat je me wilt helpen maar bij mij staat er geen driehoekje naast. Weet je hoe dat kan? ik heb er een screenshot van gemaakt:

http://img1.imageshack.us/my.php?loc=img1&image=balk.jpg

• Kitty >^..^<

Jij toont een screenshot van je werkbalk. Waar ik het over heb dat id dat venstertje dat zich opent als je in die werkbalk op de optie tubes/plaatjespenseel klikt. Dat is je gereedschapskistje, daar zie je ook het plaatje van die eerste tube waar je het over hebt.

Naast dat plaatje staat een piepklein driehoekje dat je aankunt vinken.

Kitty

• Patricia

als ik erop klik krijg ik gewoon die blauwe zonder dat er een venster tevoorschijn komt. Alleen bij de tekst kan ik kiezen. Is dit dan een slechte versie die ik heb van paint shop pro?

• Patricia

O hartstikke bedankt! Maar ik heb het probleem net gevonden ik moet ergens anders op klikken maar voor paint shop pro 7 kan ik toch dingen downloaden?

• Kitty >^..^<

Gelukkig!! Je bent eruit!!

Klopt, bij Jasc.com heb je ook nog extra tubes/plaatjespenselen die je kunt downloaden.

Maar let op mijn woorden…uiteindelijk wil je méér!!

Als je wat verder komt in het programma ontstaat ook de behoefte om ze zelf te maken, niets zo leuk als spul van jezelf!!

Zo heb ik een aantal van mijn maaksels op het internet geplaatst: http://tubesart.tripod.com

Kitty

• Patricia

Oke hartstikke bedankt voor je hulp! :D Ik ga eerst oefenen met paint shop pro en als ik wat verder ben maak ik de tubes zelf :)

• Kitty >^..^<

Maar juist die tubes maken PSP zo leuk!!!

Kitty

• Patricia

Ja ik experimenteer er nog een beetje mee :)