Hallo
Ik heb mijn kleinzoontje zijn hoofdje doen bewegen, maar ik krijg de achtergrond niet helemaal mooi weg. Het is niet mooi
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDag Kitty
Hartelijk dank voor je antwoord. Maar ik weet niet Kitty hoe ik je kan bereiken. En een upload - ik kan dat nog niet
Ik ben een beginner en moet nog heel veel leren. De vraag is, ik heb een foto van mijn kleinzoon gescant en dan in psp 7 bewerkt - het hoofdje van mijn kleinzoon laten bewegen van links naar rechts dit is oke. Maar bij de beweging ziet je nu een foute achtergrond
En deze achtergrond krijg ik niet mooi weg, de originele kleuren heb ik min of meer Ik heb dit met de gum gedaan. En met de paint Brush maar hopeloos het geheel is niet mooi. Hoe moet dit eigelijk gebeuren ?????????????
Hartelijk dank en groetjes
Arthur…ik bedenk de volgende oplossing:
Je knip het hoofdje van je kleinzoon zorvuldig uit, met name daar waar hij contact maakt met zijn rompje moet goed zijn.
Plak het hoofdje als nieuwe image.
Ga dan nú de achtergrond bewerken.
Doe dat met de clonebrush en met de smudgeknop (die vind je onder de retouchknop en in het gereedschapskistje zoek je de smudge-knop -onder die twee radartjes staan de mogelijkheden))
Met de clonebrush kan je stukjes uit de buurt clonen: rechtsklikken op dat wat je wilt clonen, en daarna linkse muisknop ingderukt houden en op de plek klonen waar je wilt.
Met de smudgeoptie kan je voorzichtig dingen van de ene plaats meetrekken naar de volgende.
Doe dat voorzichtig want anders krijg je lelijke strepen.
Denk je dat je de hele lading gedekt hebt, kopieer het plaatje nog een keer. Plak dán het hoofdje van je kleinzoon terug als nieuwe laag op de eerste bewerkte ondergrond. En doe dat nogmaals maar dan in een iets andere positie in het tweede plaatje.
Kitty
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?