Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

photoshop

• Patricia

hoi iedereen! Ik heb nu psp 8 en animatie shop maar ook photoshop 7. Ik denk dat ik photoshop meer ga gebruiken want psp is vooral voor fantasie en echt bewerken van foto's, met photoshop kan je echt goed designen. Met psp ook wel maar dat is toch wat anders .. ik weet zeker dat ik psp nog ga gebruiken en animatie shop zeker maar niet veel meer dus denk ik niet dat ik hier nog terugkom. Ik wou iedereen bedanken voor jullie hulp en vooral kittekat die overal een antwoord op weet :) en brilletje. Groetjes

Patricia

• Brilletje

Hee Patries, wat is dat nu??

Nee hoor, geintje.

Ik ken heel weinig van photoshop, maar kun je met photoshop zoveel meer dan met psp?

Ik dacht altijd dat psp een heel eind in de richting kwam van photoshop, alleen is door het verleden van psp (shareware) de prijs zoveel lager dan van photoshop. Photoshop is een pakket wat door profs wordt gebruikt en altijd voorop loopt met nieuwe funkties. Vaak zie je die later dan ook terug in een nieuwe versie van PSP.

Wil je meer gaan vectortekenen? Is ook keileuk, ik heb Corel Draw wel eens ff geprobeerd, maar dat viel nog niet zo mee vond ik…

Ach ja, je moet je er in verdiepen natuurlijk.

Maar eh.. ik wens je veel succes en plezier, enne… mocht je heimwee krijgen, be back!!

Groetjes, Brilletje.

• Patricia

haha dankjewel! En photoshop is inderdaad niet veel en veel beter :) maar je kan wel op wat makkelijkere manieren mooie tutorials volgen. En ik gebruik ze allebei nu ongeveer evenveel ;)

• Moonlampje

nou de tuts die ik volg van photoshop snap ik dus echt 3 keer niets van he? ik vind die van psp makkelijker. of begrijp ik je nu verkeerd?

• Patricia

photoshop is zoooooo veel makkelijker!! :D

• Brilletje

is het echt??

raad je ons aan allemaal over te stappen…?

• Moonlampjuh

ik gebruik ze wel allebei, maar psp heeft toch echt een makkelijkere interface hoor:D