Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Autovormen - psp7

• marianne

Goeiemorgen! Vraagje: ik wil een pijltje zetten in een foto, en tik Autovormen aan. Dan krijg ik de boodschap Out of Memory. Dat klik ik weg, en dan probeert ie (de pc?) Autovormen te laden. Vervolgens gebeurt er niks: het blijft op nul staan. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Groetjes, marianne

• Brilletje

hmm, klink me niet bekend, maar het lijkt me een foutmelding waarbij het verstandig is PSP een keer opnieuw te installeren…

• marianne

Gewoon over die andere heen?

• Brilletje

het beste kun je eerst alles verwijderne via configuratie-software.

dan opnieuw installeren.

• Kittekat >^..^<

Marianne, hoeft niet gelijk zo drastisch hoor. Installatieprogramma heeft ook een herstelmogelijkheid :)

Kitty

• Brilletje

is toch ook niet zo drastisch….

blijkt echter wel vaak het beste te werken.

• marianne

Hallo! Allereerst bedankt voor jullie raad!

Kitty, als ik opnieuw wil installeren (zonder eerst te verwijderen) geeft ie inderdaad aan dat hij de boel wil herstellen. Maar helaas schiet ik daar niks mee op… Krijg nog steeds de boodschap “out of memory”…

Maar goed, dan moet ik het gewoon proberen met verwijderen en opnieuw installeren. Dan ben ik wel mijn zelfgemaakte tubes kwijt, hè:(? Of kan ik dat op de een of andere manier oplossen? Groetjes, marianne

• Brilletje

maak in de verkenner even een kopie van de map met tubes:

programma files-jasc software inc-paint shop pro 8-plaatjespenselen

met rechts klikken op map plaatjespenselen, kopieren kiezen met links plakken op de gewenste plek, bijv. in de map mijn documenten. In elk geval ergens waar je ze terug kunt vinden.

succes.

• Kittekat >^..^<

Precies!!!

Alles wat je zelf maakte daar kan je toch een backup van maken?

Kitty