Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleuren code

• henry

beste mensen

even een vraagje over de kleuren pallet.in de kleuren pallet kan je ook zelf de codes invullen als je weet wat voor kleur de code heeft he.maar hoe kom ik er achter wat voor kleur-code de volgende kleuren zijn:zilver en goud kleur?

want als je die kleur nummer hebt he dan kan je toch gelijk met die kleur tekst schrijven toch?want ik heb een mooie banner waar ik dus een mooie fonts heb staan en dan met 1 van die kleuren de tekst schrijven wie kan mij helpen?

henry van ellinkhuizen

• Gerth

Goud is deze code…#FFD700

Ziver is…#COCOCO……………..

• henry

geachte mensen

mocht ik dus die kleur willen gebruiken moet ik dus die code invullen bij me kleuren pallet en dan kan ik dus met die kleur een tekst schrijven dus?mocht ik die kleuren veel gebruiken waar kan ik die dan vast zetten?

henry van ellinkhuizen

• Gerth

Ja je vult de code in en klaar ,en schrijf ze evn in een boekje of ,want of je ze op kan slaan geloof ik niet !!

• Kittekat >^..^<

Daarnaast is het misschien ook wel eens slim om bij je gradients een soort van goud te maken of bij je patterns een image te plaatsen dat verschillende grdaties van ‘goudschittering’ heeft.

Die patterns zijn makkelijk te vinden via google.

Maar ook wel via de startpagina van dit forum.

Ik heb er trouwens ook op mijn site staan: http://pspdownloads.tripod.com/patterns/mixed.htm

Kitty