Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tekst verplaatsen in banner

• henry

beste mensen

ik heb een banner geopend in paintshop dan komt hij tevoorschijn.dan klik ik op de A voor een tekst invoeren dan komt er een kruisje te voorschijn dan zeg ik dus waar de tekst moet beginnen dan kan ik dus een tekst invullen hoe de banner moet heten dat heb ik dus gedaan komt hij dus waar ik het kruisje hebt geplaatst zie ik een rand om de tekst staan maar hoe kan ik de tekst nog meer naar het midden plaatsen want ik heb lange teksten en korte teksten die ik in de banner wilt plaatsen.en het is het mooist natuurlijk om hem op ongeveer de zelfde hoogte te hebben staan.

henry van ellinkhuizen

• Gerth

Dat doe je met je verplaatsings tool lings in je programma…….

• Moonlampjuh

ff elk stukje tekst op een nieuwe laag plaatsen en dan als je je tekst getikt hebt alles deselecteren en dan met je verplaatsingstool verplaatsen. wel ff opletten dat je in de goede laag zit

• Kittekat >^..^<

Zorg er bijvoorbeeld voor, nadat je inderdaad alles in laagjes getypt hebt, dat je de coördinaten rechtsonder inbeeld in de gaten houdt.

Ik vind dat zelf een prettig hulpmiddel/

Kitty