Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Afbeelding bewerken PSP7

• José

Hoi,

Ik weet echt helemaal niets van PSP, heb het programma pas aangeschaft en heb eerlijk gezegd erg weinig tijd momenteel om er veel over te lezen. Ik hoop daarom dat jullie mij voorlopig eventjes op weg kunnen helpen.

Ik heb een website-template gedownload van internet en nu zitten daar behalve HTML-files ook veel PSP-files bij die je zelf kunt aanpassen dus als je het programma hebt.

Nu wil ik beginnen met een file waarin het logo van mijn site moet komen te staan (logo moet ik nog maken, heb hier een apart programma voor) Het bestand ziet er er uit als een grote rechthoekige balk waarin standaard de tekst staat (een voorbeeld-logo) “Yoursite.com” . Die tekst wil ik er natuurlijk af hebben en daarvoor in de plaats moet mijn eigen logo dan komen. Vraag is, hoe begin ik?

• Kittekat >^..^<

Je kunt de clone-brush gebruiken of de smudge-mogelijkheid. (links in het menu'tje)

Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik denk dat dit als abracadabra bij je over zal komen.

PSP is niet zomaar een programma, het is een kúnst!! :)

En zomaar losse dingen er uit pikken is dan erg moeilijk.

Trouwens: het maken van een erg mooi, origineel logo kan óók met PSP hoor!

Kitty