Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

foto/plaatje/achtergrond vervagen, psp7

• marianne

Hallo! Ooit heb ik een foto van mijn vader en mij vervaagd, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan hen. Erger nog: ik weet niet eens of ik het met psp heb gedaan.

Voor de duidelijkheid: hier kun je zien wat ik bedoel met vervagen.

http://img.photobucket.com/albums/v396/zaaraa/bijpapaopschoot.jpg.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes, marianne

• Noelle

Hallo Marianne,

Zelf doe ik een afbeelding in psp niet vervagen, omdat ik ook nooit precies weet hoe dat moet. Het is me ook ooit perongeluk gelukt. maar erna bleef ik er maar mee modderen.

Nu doe ik het via “Word” Ik voeg een figuur/foto in, klik die aan, ga naar “opmaak”

en klik op “figuur” .

Halverwege het schermpje dat je dan krijgt zie je “afbeelding bijstellen” en bij “kleur” kies je dan voor de opie “watermerk” (helderheid en contrast staan bij mij op 50% maar met die knopjes kun je schuiven totdat de afbeelding naar jouw smaak vaag of minder vaag is.)

Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes ermee!

Groetjes Noelle

• Andre L.

Oh wat leuk, een PSP prikbord…

Hier mijn eerste bijdrage:

Nieuwe rasterlaag aanbrengen, deze nieuwe laag wit inkleuren en dan in het palet lagen deze witte laag ergens tussen de 50 en de 90 % zetten of zo.

Werkt bij mij.

Succes

• marianne

Hoi, André! Ik heb mijn vraag deze week ook maar op het Hardwareprikbord gezet, omdat ik me hier nog niet had mogen verheugen op een antwoord;), en daar heb je mij al geholpen! Het is me inmiddels dank zij jouw tip gelukt! Hartstikke bedankt!

Groetjes, marianne

P.S. Ook Noelie bedankt:); volgens mij heb jij ook wat aan André's tip, die lijkt me iets minder bewerkelijk! Groetjes, marianne

• Andre L.

Tsja ik was in mijn pauze op mijn werk wat aan het surfen en kwam toevallig dit prikbord tegen. Ik heb zelf ooit een keertje PSP7 lessen op internet geplubiceerd, maar deze is al weer een jaartje offline wegens ruimtegebrek bij mijn provider. Bovendien onderhield ik hem niet zo veel meer…. Misschien zet ik hem wel weer een keertje online bij een gratis en reclamevrije provider of zo.

Ik kwam op hardwarepagina inderdaad pas dezelfde vraag tegen en dacht gut, dat is toevallig ;-) ff knippen en plakken en weer iemand geholpen…

Ik had ff niet in de gaten dat je dezelfde was :D

Ik zal dit prikbord wel in de gaten houden, misschien kan ik vaker hulp aanbieden.

Groet,

Andre (thuis)

• marianne

O jee, als je je leesbril niet op hebt lees je Noelie in plaats van Noëlle. Duizend maal sorry, dat is wel heel wat anders! Hoewel… Noelie is ook wel leuk… Groetjes, kippige marianne

• Noelle

Hoi Marianne,

Ja, ik heb inderdaad ook wat gehad aan de les van Andre! Is makkelijker als bij “Word”! Enne Noelie klinkt ook wel lief hoor! Hahaha

Groetjes Noelle