Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bewegende wereldbol maken

• henry

beste Moonlampjuh

oke maar ik heb het even over een gewone foto he en niet over een wereld bol die al beweegt namelijk he.ik weet als ik een bewegende figuur wil plaatsen dat ik dus aniomationshop moet gebruiken maar deze wereld bol beweegt nog niet he staat vast op een foto namelijk.kan je me soms meer uitleggen van wat ik moet doen en of ik het ergens kan weghalen wat ik moet doen?ik bedoel eigenlijk is daar ergens en les van?

henry van ellinkhuizen

• Moonlampjuh

ten eerste, deze vraag had je in je vorige topic kunnen plaatsen.

en hoe wil je die wereldbol laten bewegen dan?

ik denk dat je hem het beste uit kunt knippen met psp. dan kopieren en plakken in animation shop. en dan kun je met je rechtermuisknop volgens mij het bolletje aanklikken en in het menuutje wat je dan krijgt allerlei bewegingen kiezen.

ik ben er zelf ook niet zo supergoed mee hoor.

• Kittekat >^..^<

Henri, als je naar een animatie kijkt in animationshop, zie dan dat zo'n ding opgebouwd is uit verschillende plaatjes. Zo dien je 'm zelf ook op te bouwen dus.

Laten draaien is bv heel moeilijk als je maar één kant van de aarde op een foto hebt staan.

Laten stuiteren is weer wat anders.

Bij mijn psp-lessen vind je wel wat tips over het maken van animaties, ga er eens kijken: http://psplessen.tripod.com

Kitty