Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp 9

• darla

goedenmorgen, heeft iemand al psp 9 op zn pc staan? zo ja, bevalt het en is het uitgebreider dan psp 7/8? groetjes darla

• marianne

… en is het ook in het Nederlands? Groetjes, marianne

• marianne

Nee, nog niet in het Nederlands te koop. Groetjes, marianne

• Andre L.

Darla,

Nee ik heb het nog niet op mijn computer maar ik vond PSP8 eigenlijk een beetje te ‘photoshop-achtig’. Ik zal binnenkort 9 eens proberen uit nieuwsgierigheid, maar ik kan lezen en schrijven met PSP7 en ik kan er maar geen afstand van doen.

Marianne,

Volgens www.jasc.nl is ie nu wel in het Nederlands verkrijgbaar, ziehier links in het menu:http://www.jasc.nl/jasc/psp9/psp9.htm

Groet,

Andre

• Lana

De probeerversie is nog niet in het Nederlands verkrijgbaar.

• Andre L.

Sorry Lana je hebt gelijk…

Ik was te lui om op de link te klikken, had even verder moeten kijken dan mijn neus lang was… :D

Groet,

Andre

• Kittekat >^..^<

Ik heb PSP9 wel al staan maar nog niet geïnstalleerd.

Waarom niet? :)

PSP8 is nog maar kort op de markt en ik heb daar nog niet eens alle mogelijkheden van bekeken!!

De stap van 7 naar 8 leek me moeilijk maar ik moet je zeggen dat ik al zo gewend ben aan 8 dat ik laatst moeite had om iets in PSP7 terug te vinden. Ik wist niet meer hoe het werkte :)

Kitty

• Lana

Zo is het met mij ook gegaan. Ik had PSP8 al een halfjaar voordat ik het ging gebruiken. Eerst vond ik het vreselijk moeilijk, maar als je eraan gewend bent valt het reuze mee. Ik wacht ook nog met PSP9. Het is nog tamelijk duur vind ik.

Lana

• Brilletje

Voor diegenen die een digitale camera hebben waarmee je bestanden in RAW kunt opslaan is PSP 9 een waardevolle aanvulling omdat deze versie RAW-bestanden kan openen en bewerken.

Om te zien wat er zoal nieuw is kijk op de volgende site:

http://www.oudje.nl/nieuwinpsp9.htm

• Andre L.

Ik heb vanaf vanochtend de Nederlandse versie van PSP 9 op mijn PC staan.

Ik heb nog geen tijd gehad om te ontdekken wat er anders is, maar de interface lijkt sterk op die van PSP 8.

Nu nog proberen tijd te vinden om eraan te wennen, want ik werk nog met 7.04 en PSP 8 heb ik mij nooit in verdiept… Het zal er toch een keer van moeten komen - zucht… Een dag stilstand is achteruitgang, nietwaar? ;-)

Groet,

Andre