goedenmorgen, heeft iemand al psp 9 op zn pc staan? zo ja, bevalt het en is het uitgebreider dan psp 7/8? groetjes darla
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDarla,
Nee ik heb het nog niet op mijn computer maar ik vond PSP8 eigenlijk een beetje te ‘photoshop-achtig’. Ik zal binnenkort 9 eens proberen uit nieuwsgierigheid, maar ik kan lezen en schrijven met PSP7 en ik kan er maar geen afstand van doen.
Marianne,
Volgens www.jasc.nl is ie nu wel in het Nederlands verkrijgbaar, ziehier links in het menu:http://www.jasc.nl/jasc/psp9/psp9.htm
Groet,
Andre
Ik heb PSP9 wel al staan maar nog niet geïnstalleerd.
Waarom niet?
PSP8 is nog maar kort op de markt en ik heb daar nog niet eens alle mogelijkheden van bekeken!!
De stap van 7 naar 8 leek me moeilijk maar ik moet je zeggen dat ik al zo gewend ben aan 8 dat ik laatst moeite had om iets in PSP7 terug te vinden. Ik wist niet meer hoe het werkte
Kitty
Ik heb vanaf vanochtend de Nederlandse versie van PSP 9 op mijn PC staan.
Ik heb nog geen tijd gehad om te ontdekken wat er anders is, maar de interface lijkt sterk op die van PSP 8.
Nu nog proberen tijd te vinden om eraan te wennen, want ik werk nog met 7.04 en PSP 8 heb ik mij nooit in verdiept… Het zal er toch een keer van moeten komen - zucht… Een dag stilstand is achteruitgang, nietwaar? ;-)
Groet,
Andre
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?